obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Alles in een van KPN
field engineer
daar gaat het mij totaal niet om, zit zelf ook al jaren bij ziggo. maar de producten van kpn zijn gewoon goed.
dat eventueel de helpdesk, verkoop afdeling slecht is of ondeskundig.
geeft niet direct aan dat heel kpn slecht.

dat jij misschien een slechte ervaring hebt met kpn, houd niet in dat iedereen dat heeft.
met gemiddelde van 800 nieuwe aansluitingen alleen al in noord holland, lijkt me dat het grootste gedeelte zeer tevreden is over kpn.

jij deelt je ervaring met mensen, en dat doe ik ook. en ja dat ik positief ben over kpn, dat is mijn goed recht.
tot op heden, zijn de klanten die wij opleveren zeer tevreden.

voor het geval je dat eventueel nog niet wist. kpn doet hoofdzakelijk nog verkoop. de rest word allemaal uit besteed.
dus aanleg en installatie en alle bij behoorende.

en de kpn gebruiker die hier zit is het kleine percentage die klachten heeft. het grootste deel waar alles perfect draait die komen hier niet.
uit ervaring weet ik dat kpn bereid is om te helpen en klachten op te lossen. mensen die veel bellen met kpn ergens over, krijgen als ze er om vragen gewoon hun belminuten weer vergoed.

mede daar uit blijkt dat kpn goed voor zijn klanten is.

sommige klachten en problemen kunnen hellaas gewoon niet op korte termijn op gelost worden.
en ja dat brengt irritatie bij mensen wat begrijpelijk is.
 
gerardvanmill
Ok ok ik weet van de situatie voldoende
Fijne avond
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in een van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Alles in 1 pakket Helpdesk : 4 12 okt 2013
experiabox neemt niet alles op Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 05 sep 2012
Overstap naar Alles-in-één-standaard HetNet : 1 28 mei 2012
Advertentie