obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Waardeloos
Henk2304
Twee lijnen samenvoegen, dat riekt naar pair bonding maar dat levert KPN helemaal niet bij Standaard. Alleen bij Premium (80-8 Mb/s). Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden want ook ik heb met Standaard maar ongeveer 15-1 Mb/s ipv 40-4.
L8r, Henk
 
Harpoo
Dat klopt Henk,
Wat jij schrijft zei de kpn medewerker ook.
Er werd gesproken over begin september dus nog even wachten.

Ik heb nog steeds het gevoel. Je koopt bij kpn ongeveer een kilo pruimen want een hele kilo kan niet. En als je thuis komt zit er een ons in je zakje en mag je blij zijn dat je het zakje niet hoefde te betalen.
 
marck
Pair bonding wordt gewoon gebruikt bij standaard 40/4, ik heb 21-8-2012 mijn verbinding opgeleverd gekregen met PB.

ik ben tevreden Grin
Alles-in-1 standaard, VDSL met Pairbonding.

2148061106

68687715
 
Harpoo
Beste marck,
Fijn voor jou en leuk zo'n smilie. Heb je trouwens gezien wanneer ik mijn eerste bericht geplaatst heb.
Vervolg
De bel gaat. De postbode levert mij een nieuwe Experiebox.
Ik bel kpn waarom en deze zegt. Gisteren is de snelheid omhoog gegaan en daarom krijgt U een nieuwe box. Uiteraard snap ik dit alles niet meer want mijn snelheid is volgens meting 13.85 down en 1.3 up.
Na overleg aan de andere zijde is het antwoord. U krijg 11 september een monteur aan de deur en dan zal U de box nodig hebben.
 
marck
mijn reactie was een andwoord op de opmerking van henk2304 dat kpn geen pairbonding leverd met alles in 1 standaard. Dit doen ze dus wel. daarom heb je een nieuwe box gekregen. als het goed is de VGV7519. die ondersteund pairbonding.
De monteur zal je isra komen aanpassen voor pairbonding. als dat gedaan is, sluit hij die nieuwe box aan en zul je de hogere snelheid halen. nu gebruik je nog maar 1 paar en zul je niks merken.
Alles-in-1 standaard, VDSL met Pairbonding.

2148061106

68687715
 
Henk2304
Heb zojuist gebeld met KPN, maar helaas geen pairboding beschikbaar op mijn adres (in de centrale waarop ik ben aangesloten). Heeft er volgens de zeer bereidwillige medewerker mee te maken dat het aantal vrije lijnen te laag is om PB aan te bieden. Want als ze mij PB gaan leveren kost dat een vrije lijn en als vervolgens iedereen PB zou willen hebben hebben ze daar domweg niet meer genoeg lijnen in de centrale voor beschikbaar. Bovendien moeten ze een aantal lijnen vrijhouden voor eventuele toekomstige abonnees. Als het aantal vrije lijnen daarom onder een bepaald percentage komt bieden ze geen PB aan. 16 Mb/s is nu het maximum op mijn adres en ook glasvezel komt bij ons niet, helaas Frown

De medewerker zei dat als het Premium pakket niet beschikbaar is op je adres (dan moeten ze volgens hem PB gebruiken) je ervan kunt uitgaan dat PB dan ook niet beschikbaar is.
Gewijzigd door Henk2304 op 03 september 2012, 15:20
L8r, Henk
 
marck
dat is balen henk. dan heb ik geluk gehad met mijn PB.
Alles-in-1 standaard, VDSL met Pairbonding.

2148061106

68687715
 
Harpoo
Gisteren 11/9/2012 2 monteurs op bezoek gehad.
Al 2x door kpn benadert hoe het resultaat was.
Ik heb gezegd dat ik het volgende week zou laten weten.
De monteur meet 38 down en 3.9 up.
Ik meet met speedtest.net 30.74 down, 3.39 up en 37 ping
 
marck
Waar meet de monteur die 38Mb/s down? in de centrale of bij jou op het isra punt?
Alles-in-1 standaard, VDSL met Pairbonding.

2148061106

68687715
 
Harpoo
@marck

Ik heb niet gekeken waar of op welk punt hij meetapperatuur heeft geplaatst of dat hij een test via de pc doet.

Jouw verbinding is wel stabiel of gebruik je steeds hetzelfde plaatje omdat kpn jouw sponsor is?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 12 2012 20:13:11:
@marck

Ik heb niet gekeken waar of op welk punt hij meetapperatuur heeft geplaatst of dat hij een test via de pc doet.

Jouw verbinding is wel stabiel of gebruik je steeds hetzelfde plaatje omdat kpn jouw sponsor is?
Gewijzigd door Harpoo op 12 september 2012, 20:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel draadloos via Experiabox V8 waardeloos! KPN Glasvezel diensten : 2 04 mrt 2014
Advertentie