obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Poorten gaan niet open ZTE H220N
Ghostridertje
Ik heb problemen met BitTornado. Ik heb EXACT de volgende instructies gevolgd: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZTE/H220N/BitTornado.htm

Ik heb dus ook een statisch IP aangemaakt. Ik heb de Experiabox vanochtend gereset en alles opnieuw ingesteld. De Windows Firewall en de avast-virusscanner staan ook correct ingesteld.

De poorten staan nog DICHT, ze willen niet open. Ik controleer dit via www.canyouseeme.org Hoe krijg ik die poorten open? Ik ben hier al 3 dagen mee bezig... dus alvast bedankt voor de tips!
 
terryhendrix
Probeer het eens gewoon op UPnP te laten draaien.
Dat betekend: computer is DHCP-client. Dus geen statish IP address.
Ga naar de webinterface van het modem, en zet UPnP aan.
Configureer het programma dat het UPnP mag gebruiken.

Dit zou voldoende moeten zijn om het te laten werken.
Anders zou ik je willen adviseren om uTorrent (of een ander programma te nemen) wat wel de poorten automatisch kan openzetten door middel van UPnP. Dit heb ik werkend gezien namelijk.
 
Ghostridertje
Ik heb exact jouw instructies opgevolgd, echter zonder resultaat. Ik heb uTorrent geinstalleerd en dit werkt perfect, dank hiervoor. Topic mag dicht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten gaan niet open ZTE H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie