obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Kan niet programmeren via telefoon, tablet of pc
hvl
Ik heb twee nieuwe decoders. En Samsung tablet, telefoons en een laptop.

Ik kan alleen opnemen met de afstandsbedieing van de ITV decoder. Al het andere werkt niet. Ik zie dan wel de opname staan op mijn telefoon of tablet, maar hij is niet zichtbaar in mijn decoder.

KPN blijft maar herhalen dat het in de software zit. Maar dan zou iedereen datzelfde probleem moeten hebben. En dat is niet.

Wat is er aan de hand? Wie o wie kan hulp bieden?
 
snellehenk
Als ik jou was zou ik de opnames gewoon plannen via de ITV ontvanger.

Mijn persoonlijke ervaring met het plannen van opnames via de laptop of de tablet is dat dit gewoon niet goed werkt. Al 2 keer heb ik problemen gehad met het opnemen van de Formule 1 via RTL7HD. Beide keren meende ik me te herinneren dat dit was nadat ik de opname via de laptop gepland had.

Kortom, opnames plan ik tegenwoordig altijd via de ITV ontvanger. In het geval van de Formule 1 neem ik het zelfs 2 keer op, 1 keer van RTL7HD en 1 keer van de normale RTL7. En ik ben er blij om want de vorige keer kon ik de race gelukkig wel helemaal kijken. MAAR NIET DANKZIJ KPN!

Leuk dat ze met hoge spoed nieuwe dingen op de markt brengen, maar volgens mij is het plannen van opnames via de laptop, tablet of telefoon gewoon NIET getest.
 
kpntrut
Ik plan af en toe een opname via mijn mobiel. Dat doet zich iets geks voor. De opname staat daarna wel als opgenomen in mijn overzicht op mijn mobiel maar in het overzicht op de tv staat hij niet. Soms een paar dagen later wel maar soms ook helemaal niet.
Kortom, leuk die mogelijkheid om met de telefoon een opname in te plannen maar werken doet het niet.
Daarom is het des te stommer dat je ook niet via je mobiel of tablet de opname kan afkijken.
Wanneer gaat KPN dit verhelpen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet programmeren via telefoon, tablet of pc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Advertentie