obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Schandalig KPN
misaba
Eindelijk na meer dan een jaar 11 juli 2012 weer vast telefoon inclusief nieuw nummer. Er is hier een hele nieuwe lijn aangelegd en eindelijk werkt het weer.... echter kreeg vrijdag een brief dat ik geen contract heb en de telefoon wordt afgesloten ik bellen bellen en bellen echter totaal geen medewerking van KPN administratie, technische dienst en factuur afdelingen waar ik nog meer naar wordt verwezen weten van niets en kunnen niets doen. Maandag wederom meer dan een uur naar alles en iedereen te zijn door verwezen en wederom zonder enig resultaat.....Maar wel weten ze bij KPN tot 1 oktober 2012 het abonnement geld van me rekening te trekken dan bestaat er ineens wel een contract.... sinds gisteren 31 juli doet mijn telefoon het niet meer...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 01 2012 08:44:33:
PS: Contract is al 2 x toegestuurd maandag zei een medewerker zal waarschijnlijk op de verkeerde afd: terecht gekomen zijn...vakantie.... etc.... vreemd want is bijgestuurde enveloppe terug gestuurd....

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 02 2012 11:52:52:
Abo á € 125,96 betaald tot 1 oktober 2012 vandaag gestorneerd op mijn rekening. Gisteren wederom een uur geprobeerd om tot een oplossing te komen.... KPN geeft wederom aan dat er geen contract is maar weet wel voor dit cotract geld van mijn rekening te halen beetje erg krom dusShock
Gewijzigd door misaba op 02 augustus 2012, 11:52
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schandalig KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie