obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloze Verbindingsset 200 Plus
FrankSittard
We hebben vandaag Interactieve TV en Digitenne van KPN besteld. We hebben 2x interactieve TV en 1x digitenne besteld. Nu hebben we hierover de volgende vraag:

We willen graag de Draadloze Verbindingsset 200 Plus kopen, zodat we geen kabels hoeven te gaan leggen. We willen nu weten hoeveel adapters we precies nodig hebben voor de volgende apparaten: 1 TV in woonkamer (begane grond), 1 TV op slaapkamer (1e verdieping) en 1 laptop (op zolderverdieping). De TV op zolder zal via Digitenne een signaal ontvangen.

Hebben we dan genoeg aan 4 adapters ? M.a.w. kunnen er meerdere soorten apparaten (Tv en laptop) via deze verbinding worden aangesloten of storen zij zich onderling ?

Ik ga er vanuit dat we op de zolderverdieping ook een adapter nodig hebben omdat het WiFi-signaal waarschijnlijk te zwak zal zijn. De Experia Box zal op de begane grond in de meterkast komen te hangen. Op dit moment zijn we nog Ziggo-klant en hebben we een modem met ingebouwde router. Op de zolderverdieping is het niet mogelijk om te internetten omdat het signaal te zwak is.
 
Henk2304
Je kunt een DVS óf alleen voor TV óf alleen voor internet gebruiken. Voor 2 TV's heb je dus een set van 3 DVSsen nodig. Ik heb wel eens wat gelezen over een tweetal sets DVSsen (één van drie voor 2 TV's en één set voor computers), maar of dit echt gaat lukken weet ik niet. Misschien kun je op de eerste verdieping een WiFi-signaalversterker zetten (ben de echte naam ff kwijt).
L8r, Henk
 
FrankSittard
Hallo Henk,

bedankt voor je reactie. Dat ik voor 2 TV's 3 DVS'en nodig heb was mij duidelijk. Ik heb inderdaad 2 TV's die ik via een DVS wil aansluiten (beide interactieve TV op begane grond en 1e etage). Op de zolder wilde ik d.m.v. een 4e DVS dan ook ervoor zorgen dat we op zolder kunnen internetten. Of heb ik in dit geval 5 DVS'en nodig (waarvan dan 2 bij de ExperiaBox) ?
 
Henk2304
Je hebt inderdaad 5 DVSsen nodig. Ik weet alleen niet of die elkaar "bijten".
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze Verbindingsset 200 Plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Probleem bij installatie draadloze verbindingsset 200 plus KPN Televisie Storing : 6 15 jul 2014
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing : 3 01 mrt 2014
kpn KPN draadloze verbindingsset 200 Plus Eigen netwerk : 5 25 nov 2012
Itv net buiten ontvangst draadloze verbinding WiFi : 4 19 nov 2012
draadloze verbinding experiabox Algemeen : 2 31 okt 2012
Advertentie