obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing ITV
ehebben
Sinds vorige week heb ik een 100mb glasvezel abbonnement van KPN.
Over internet ben ik tevreden, maar tv is drama.

De tv ontvanger is rechtstreeks aangesloten op poort 3 van de experia box.
Ik heb geen 'draadloze' adapters gebruikt. Had ik eerst wel voor de 2e tv, maar dat was helemaal een drama, dus die heb ik verwijderd. Ik moet nog een kabel trekken voor de 2e pc.

Het beeld van tv valt steeds een seconde op zwart en dan hoor je een hoge piep/kraak toon.
Soms staat het beeld ook even stil of is het beeld vervormd.

Ik heb op advies van de kpn al een keer de software opnieuw geinstalleerd op de tv ontvanger, maar zonder verbetering.
Ook heb ik zoals beschreven een keer de decoder voor 30 sec op standby gezet, vervolgens stroom er af. Dan experia box van stroom af en na 30 sec weer aangezet. Toen deze opgestart was en alle lampjes branden weer tv decoder aangezet.
Nog steeds zelfde probleem.

Iemand nog suggesties?
 
cuore verde
Hoi,

Heb je al geprobeerd de beeldinstellingen op 1080i of 720p in te stellen.
Als je tv hd-ready is, is dat vaak het probleem. Of misschien is de hdmi-kabel niet goed,
bij de Action heb je ze voor een paar euro.
Het is te proberen.

succes........
 
Henk2304
720p werkt ook niet altijd goed. Mijn ervaring is dat 1080i altijd werkt, ook via de draadloze verbindingsset (DVS).
Waarom zoveel TV's wel aan de iTV-ontvanger melden dat ze 1080p aan kunnen (de Auto-instelling van de iTV-ontvanger "onderhandelt" dat met de TV) en er vervolgens toch niet goed mee omgaan is me een raadsel. In mijn ervaring hebben Samsung TV's er meestal geen last van en kun je daar je ontvanger gerust op Auto laten staan. Bij Philips is het een ander verhaal, op onze Philips (via DVS) werkt alleen 1080i goed.
Let op: het is dus een instelling op de KPN iTV-ontvanger en niet op de TV.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
Advertentie