obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Kredietwaardigheid en Experia en KPN
margreet
Ik word helemaal gek van de KPN en Experia.
Een een of ander bedrijf dat voor de KPN je kredietwaardigheid checkt.

Alle incassotoestanden die je hebt gehad voor de afgelopen 8 jaar blijven ze gebruiken.
Ik heb nog nooit een incasso deurwaarder gehad, behalve die keer dat ik een boek voor mijn dochter uit de bieb, niet heb terug gebracht en waarvan de "boete" naar mijn oude adres ging een deurwaarders toestand werd. Het bedrag was te verwaarlozen.

Nu kan ik bij de KPN dus geen abonnement meer afsluiten. En moet ik maar contact met Experia opnemen en van alles ondernemen om te zien wat er in mijn dossier (?!) staat.

Ik heb meer geld dan ik kan uitgeven, kan zo naar de makelaar lopen en nog een huis kopen, of wat dan ook, maar een simpel abonnement nemen is erg moeilijk.
Ben van pissigheid daarom direct een winkel ernaast gegaan, heb de KPN opgezegd en ben nu gelukkige klant van Vodafone.

Laat ze bij KPN toch eens onderscheid gaan maken tussen incasso's die er toe doen en incasso's die er niet toe doen.
Ik hoop van harte dat ze veel klanten hierdoor verliezen en eindelijk es actie ondernemen.
 
KaPteiN
Eén dubbelposting verwijderd. Als een onderwerp niet gelijk in de goede categorie staat dan graag een moderator of admin vragen het te verplaatsen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kredietwaardigheid en Experia en KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie