obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inet slakkegang
jjvanka
Sinds een uurtje of twee is mijn internetverbinding drastisch teruggelopen. Er worden in mijn regio, Den Haag, geen werkzaamheden gemeld (maar zijn er misschien wel)...

We zijn nu drie kwartier verder na mijn melding. Het uploaden van een bestand is mislukt. Normaal duurt het plm. 10 min, maar na 1-1/2 uur is de verbinding met de server helemaal weggevallen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 21 2012 19:14:12:
Storing inmiddels verholpen. Dank.
Gewijzigd door jjvanka op 21 juli 2012, 19:14
 
jjvanka
Met verwijzing naar bovenstaande klacht:
Om 21:50 was het weer gedaan met de 'normale' upload-snelheid. Nog steeds geen storingsmelding o.i.d.
Ik heb het vermoeden dat men de vakantieperiode gebruikt om achterstallig onderhoud te plegen, 'want dan zijn er toch maar weinig klanten actief'. Ik bied u hierbij een glaasje stroop/azijn aan, al naar gelang de behoefte.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inet slakkegang', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storingen Inet 02-08 KPN Internet Storing : 1 02 aug 2013
wifi/inet valt steeds weg/onstabiel, win7, tg789vn WiFi : 4 05 jun 2010
Advertentie