Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Wel menu, geen beeld op 2e ontvanger
|
|
Eddootje75 |
Geplaatst op 15 July 2012, 07:40
|
Activiteit » Dordrecht » 3318 » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 1 Lid sinds: 15 Jul 2012 |
Ik maak nu al een tijdje gebruik van KPN Alles-in-1, via glasvezel. Nou heb ik gisteren mijn tweede TV-ontvanger aangesloten en die geeft geen beeld. Het menu is wel te bedienen en ook bij mijn opgenomen programma's heb ik geen beeld. Is er iemand, die dit probleem herkent en zo ja, wat kan ik er mee doen. Ik heb trouwens, om kabelbreuk uit te sluiten, naast de door mij weggewerkte kabel, ook de meegeleverde kabel geprobeerd en dat het geen effect... |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 17 July 2012, 20:27
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Gebruik je HDMI? Stel dan je iTV-ontvanger eens in op 1080i. Vaak werkt 't dan wel.
L8r, Henk
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel menu, geen beeld op 2e ontvanger', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
TV ontvanger software update december 2020 | TV-setup boxen | : 2 | 28 Dec 2020 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
4K ontvanger | Hardware firmware | : 2 | 28 Oct 2018 |
Newsserver download via VPN geen verbindingen | Algemeen | : 8 | 14 Jan 2018 |
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 Sep 2017 |
Advertentie