obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
interactive tv aansluiten
bprocee
Goedendag,

ik heb kpn aangevraagd maar nu loop ik met wat vraagjes rond.
wij hebben alles in 1 standaard gekocht waarbij 2 interactive ontvangers op zitten.
ik vroeg me af aangezien 1 op mijn kamer komt te staan of het signaal via het zelfde poortje komt zodat ik gewoon een netwerk kabel vanuit mijn switch naar het apparaat toe doe.
of moet ik nog een kabel naar boven trekken.

Graag hoop ik snel op antwoord.

Alvast bedankt,
Bauke.
 
Henk2304
Standaard wordt er een splitter geleverd waarmee het tv-signaal naar 2 tv's geleid kan worden. Dat betekent inderdaad kabels trekken. Je kunt ook kiezen voor een draadloze verbindingsset (DVS, ook Devolo genoemd, naar het merk dat ze maakt of zo). Dan hoef je geen kabels te trekken. DVS-signalen gaan simpelweg via het stopcontact. Een DVS voor 2 tv's schijnt tegenwoordig wel € 80 te kosten.
L8r, Henk
 
bprocee
hartstikke bedankt voor je antwoord.
na een rekensommetje aangezien alleen het internet slecht is bij ons van ziggo hebben we nu als nog besloten om alleen internet af te nemen bij kpn en telefoon en internet bij ziggo. aangezien het het zelfde bedrag blijft ongeveer komt maar 2.50 euro op per maand maar het scheelt wel een heel gedoe dan met kabels trekken enzo.
 
jeroen3
Er zijn wel mogelijkheden om iTV over je bestaande thuisnetwerkkabels te laten lopen. Maar dit vereist een bovengemiddeld niveau van netwerkkennis.
Of een handige vriend.

Het is "gemakkelijker", en betrouwbaarder (en goedkoper) om wat extra kabels te leggen.


Overigens werd er hier standaard geen splitter (Switch) mee geleverd want de EB H220N detecteert of er een iTV netwerk of een gewoon netwerk aan zit.
 
Henk2304
OK, dat wist ik niet; ik heb nog VDSL met Thomson 789vn en daarbij is er alleen TV op poort 3 zodat je een splitter of DVS (set van 3) nodig hebt. dat laatste heb ik.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactive tv aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie