obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Gsm via H220N
Benzelluf
Hallo,

Mijn vraag,ik heb echt 0,0% verstand van alle routers en toeters en bellen dus voordat ik ga proberen wil ik jullie vragen om hulp.

Ik heb KPN internet en tv via de H220N router,nu is mij verteld dat ik ook via wifi internet op mijn gsm kan gebruiken Nokia N97,wie is zo vriendelijk omj dit stap voor stap uit te leggen,ik wil thuis internet op mijn gsm om met mijn kinderen via whatts app?? te kunnen ''smsen'',dit is voor de kinderen gratis en ben zelf toch aan huis gebonden vanwege ziekte dus zou een mooi middel ziin om met hun te kunnen communiceren.
Bij voorbaat heel veel dank,

Mvrgr,Ben.
 
jeroen3
Dat kan!

Op de achterzijde van de H220N staat een SSID. Dit is de naam van het zogenaamde Wifi netwerk. Deze zal waarschijnlijk door de N79 als beste worden ontvangen.
Onder de SSID staat een WPA/WPA2 Wireless Key. De N79 zal hierom vragen.

Als de N79 vraagt om WPS. Dan zit er aan de zijkant de H220N een knopjes met vergelijkbaar icoon.

N79 Handleiding pagina 44, http://www.unigsm.nl/UserFiles/N79%20NL.pdf
 
Benzelluf
Hallo Jeroen,

Heel hartelijk bedankt voor jou hulp,het is gelukt!!


Mvrgr,Ben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gsm via H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Poort openen in Z|XV10 H220N Hardware instellingen : 7 27 okt 2014
Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver Hardware instellingen : 7 24 okt 2014
ZTE H220N: Poorten openzetten! Hardware instellingen : 10 24 okt 2014
Advertentie