obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
geluid steeds weg van kpn
stuartlittle
Hallo allemaal,

Ik zit echt met de handen in het haar op moment.
Wij hebben al 3 nieuwe experia boxen van kpn gekregen en nieuwe tv kastjes maar niks helpt.
ondertussen hebben we al zon 5 uur verbeld aan hun duur grapje dus.
Het probleem is alsvolgt.

Wij hebben het pakket van kpn waar je 56 euro voor moet betalen alles in 1 standaard volgens mij.
Helaas is het bij ons zo dat de interactive tv constand zonder geluid zit.
om het half uur a uur valt het geluid weg.
het beeld gaat gewoon door alleen het geluid is weg.
het meest vreemde is dat de afstandbediening dan ook niks meer doet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
de tv zit bekabeld aangesloten met bijgeleverde kabels.

Hopelijk kan iemand ons helpen
 
Henk2304
Hallo,

Ik heb dit al een paar maal op dit forum gemeld. Ik ga ervan uit dat je HDMI gebruikt voor het aansluiten van de TV-ontvanger (van KPN, maar dus NIET de ExperiaBox) op je TV-toestel en dan ligt het waarschijnlijk aan de HDMI-instellingen van de TV-ontvanger. Standaard staat HDMI op de TV-ontvanger ingesteld op "Automatisch" (komt in de praktijk meestal neer op 1080p50), maar veel TV-toestellen kunnen daarmee niet overweg. Mijn Samsung bv. wel maar mijn Phillips niet. Het beste kun je de HDMI-instelling op de TV-ontvanger instellen op 1080i, dat heeft bij mijn Phillips en bij een aantal andere forumgebruikers wonderen gedaan.

PS: Ik begrijp niet dat deze info nog steeds niet tot de KPN-helpdesk is doorgedrongen.
Gewijzigd door Henk2304 op 05 juli 2012, 17:00
L8r, Henk
 
stuartlittle
Hallo henk,

Ik gebruik een scart kabel.
Op onze tv zit geen hdmi aansluiting.
We hebben nog zon bakbeest.
En geld voor een dure tv is er helaas niet.
Zou het nog ergens anders aan kunnen liggen?

En raar he dat kpn helpdesk nooit wat met info van particulieren doen.
 
Henk2304
Geen idee. Ik gebruik alleen HDMI.
L8r, Henk
 
jeroen3
Onze VIP1853 met JVC televisie doet dit ook als de set top box op 1080p 50Hz is ingesteld.
Kijk of je de set top box op 720p kan instellen.
 
Henk2304
Nee met HDMI moet je in dit soort gevallen alleen 1080i gebruiken, Bij alle "p"-instellingen kun je problemen verwachten. Alleen als je zeker weet dat een p-instelling goed werkt kun je die gebruiken, zie mijn post hierboven.
Bij een SCART-aansluiting helpt dit natuurlijk niet, alllen bij HDMI.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid steeds weg van kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Internet steeds traag KPN Internet Storing : 3 15 jul 2016
Fon schakelt zichzelf steeds uit. KPN Internet Storing : 3 09 jul 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
Advertentie