obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
airprint werkt niet meer sinds de experiabox Arcadyan er is.
wilhuydts
Sinds ik aangesloten ben bij KPN Glasvezel ondervind ik niets anders dan problemen met de Experiabox type Arcadyan.
Ik heb al een aantal keer met de klantenservice gebeld over de problemen, maar helaas worden er veel zaken niet ondersteund. Een uiterst kwalijke zaak en slechte service, is mijn mening.
Na de problemen met gamen, die ik nu hopelijk afdoende heb opgelost, is mijn volgende probleem het niet meer werken van airprint (afdrukken van documenten via wifi) sinds de komstvan de Experiabox. Geen enkel Apple-apparaat kan de printer nog vinden, terwijl dit met het vorige modem van Tele2 totaal geen probleem was.
Ik heb alle software van zowel Apple als HP geüpdatet tot de laatste versie, maar helaas het werkt niet meer.
Heeft iemand ook dit probleem en zo ja is er een oplossing voor?
Heb veel op internet gezocht maar nog geen goede oplossing gevonden. Vandaar me nu maar geregistreerd bij het KPN forum. Misschien kan ik op deze manier oplossingen vinden of helpen bij het oplossen van andermans problemen.
 
cuore verde
probeer eens een ander wifi kanaal, of zet de wireless op alleen B,G.
dus even 192.168.2.254 in je browser intypen en dan kun je in de experiabox anpassingen doen.

Succes..........
 
wilhuydts
Helaas cuore verde, maar je oplossing werkt helaas niet. Zowel kanaal als B,G anders ingesteld, maar het probleem blijft. Er kan geen airprinter gevonden worden. Windows en android vinden de printer overigens wel en er kan ook met die apparaten via wifi afgedrukt worden.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Hoop dat er nog reacties zullen volgen.
 
majette
ik heb hier ook last van, helemaal nu ik overgestapt ben van windows naar mac os x, hij vind de printer wel, maar printen komt hij niet aan toe.. heel snel een oplossing gezocht!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'airprint werkt niet meer sinds de experiabox Arcadyan er is.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Advertentie