obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Motorola VIP1960 HD recorder ook mogelijk op KPN glasvezel?
HansKarel
Sinds gister aangesloten op KPN glasvezel en e.e.a. ziet er prima uit. Mijn vraag: is het mogelijk op i.p.v. die kleine bijgeleverde Motorola set top box de bij mijn vdsl verbinding gebruikte Motorola VIP-1960 te gebruiken? Daar zit namelijk een HD recorder in.
Of kan ik alleen nog maar opnemen/afspelen als ik dat extra opnemen pakket neem?
 
Henk2304
In de 1960 zit volgens mij geen HD-recorder, alleen in de 1963. Beiden zijn prima met glasvezel bruikbaar, weet ik omdat bij mij in de familie dat gebruikt wordt. Heb je bij glasvezel niet automatisch een Opnemen pakket?
L8r, Henk
 
KCBecker
Ik heb 25 juni ook KPN Glasvezel aangevraagt. Maar welke Motorola krijg je dan geleverd? Ik heb vernomen dat bij de nieuwe Glasvezel klanten de Motorola 1853 wordt geleverd, wie kan dat bevestigen?
 
Henk2304
Bij mijn schoonzuster is afgelopen week hjet KPN glasvezelabo aangedloten en die heeft geen 196x gekregen maar iets dat kleiner is dan wij hebben (zegt mijn vrouw). Dat zal dan wel de 1853 zijn.
L8r, Henk
 
HansKarel
De 1960 heeft wel degelijk een HD recorder. Ik heb e.e.a maar eens gewoon uitgeprobeerd: Met de 1960 krijg ik wel normaal tv beeld maar op het moment dat ik wil kiezen voor opnames geeft de 1960 aan dat het apparaat nog niet klaar is. Helaas een uur later nog niet. Op zich wel logisch natuurlijk want waarom zou ik anders een abonnement van 5 euro/ maand moeten afsluiten om te kunnen opnemen. Kennelijk hebben ze het sofwarematig zo voor elkaar dat de 1960 niet meer wil opnemen.
Bij een nieuw abonnement krijg je inderdaad geen 1960 of een andere hd recorder. Als je nog op wil nemen moet je een opnemen abonnement nemen...... en de opnames blijven max 1 jaar lang staan.

Voor de rest: die kleine motorola die nu bij een nieuw abonnement zit bevalt uitstekend. Zappen is enorm veel sneller, zelfs van de ene naar de volgende hd zender.
Ik heb gekozen voor het instap abonnement en ik haal ook inderdaad bijna 50 Mb download en zeker 40 Mb upload dus meer dan genoeg.
Nog fijner vind ik de pingtijden: bij het online spelen van Battlefield 2 of 3 ben ik in de rij gebruikers vaak degene met de beste of 1 van de beste pingtijden, terwijl dit bij VDSL al niet slecht was.
Verder valt mij op dat de nieuwe experiabox weer wat makkelijker is in het gebruik: welke poort je pakt voor tv of pc maakt niet meer uit.
 
Henk2304
Ja sorry, ik heb een 1963 en dat is de opvolger van de 1960. Die (oudere) zonder HD-recorder is nog weer een ander 1900 nummer. Toch vreemd dat je niet meer kunt opnemen. Als je geen Opnemen pakket hebt moet dat gewoon kunnen. Familie van mij heeft het opnemen pakket weer afbesteld omdat je daarmee de functie Harhaald Opnemen mist. Zij hebben wel een 1963 en nemen nu weer gewoon lokaal op (herhaald). Nadeel is dat je mar één opname tegelijk kunt maken, maar ze hebben glasvezel en twee ontvangers, kunnen ze er toch nog twee tegelijk opnemen.
L8r, Henk
 
HansKarel
Als het met de 1963 wel wil.....van de week toch nog maar eens de 1960 er een uurtje aan laten hangen.....mocht het toch werken dan meld ik mij weer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola VIP1960 HD recorder ook mogelijk op KPN glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Advertentie