obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
nieuw ITV
Cyberbot
Beste Allemaal,
ik heb net een jaar abon. bij KPN opgenomen,
ik krijg de 1850 Motorola, ik heb nu thuis 1963
graag jullie advies of het nodig is om de 1850 te gruiken of de 1963 slecht vergelijk met de 1850?

dank jullie wel
 
Giant2000
Waarschijnlijk is je tuner een 1853.

Voorlopig is de voorkeurstuner de 1963, deze heb je thuis liggen maar is via een ander abonnement (2e hands)?
Sluit hem eerst maar eens aan en kijken of hij het zo doet.
Probeer in dat geval de tuner op te starten zonder internet verbinding en terug te zetten naar fabrieksinstellingen, software verwijderen. Vervolgens zou je een foutmelding krijgen, maak dan verbinding met internet en start de tuner opnieuw op. Als je je abonnenummer moet invullen is het goed gegaan. Hopelijk krijg je hem aan de praat op deze manier.

Bewaar in elk geval de 1853 wel want dat is een nieuw type tuner die sneller is, maar helaas met nieuwe software die nog niet helemaal lekker loopt. In de loop van dit jaar wordt de software gelijk getrokken en kan je beter de 1853 gebruiken.
 
Cyberbot
dank je wel Giant2000
de 1963 heb ik vorige jaar gekregen van KPN, die draait gewoon in mijn woon kamer
de 1853 wil ik in de slaap kamer hebben,
dus als de 1853 niet lekker loopt, kan ik die gewoon in de slaap kamer doen, want wij kijken af en toe TV in de slaap kamer,
zodra er een nieuwe software is, kan ik altijd die 1853 naar de woon kamer verplatsen,
is er een verbetering in de nieuwe software van de 1853 dan de 1963?

dank je wel
 
Giant2000
De 1853 heeft een frisse nieuwe interface maar is helaas niet helemaal zonder fouten.
 
KCBecker
Ik heb 25 juni KPN Glasvezel aangevraagt. Maar welke Motorola krijg je dan geleverd? Ik heb vernomen dat bij de nieuwe Glasvezel klanten de Motorola 1853 wordt geleverd, wie kan dat bevestigen?
 
Henk2304
Bij mijn schoonzuster is afgelopen week het KPN glasvezelabo aangesloten en die heeft geen 196x gekregen maar iets dat kleiner is dan wij hebben (zegt mijn vrouw). Dat zal dan wel de 1853 zijn.
L8r, Henk
 
KCBecker
Oke, wou ik even weten, want ik wil hem wel graag, ook al heeft ie nog fouten. Ik wil dolgraag de nieuwe interface. En als hij nog na 4 uur op standby gaat (wat veel zeggen) Dan sluit ik nog eventjes me ouwe Motorola (1963) aan.
 
field engineer
bij alle nieuwe aanvragen, word standaard de 1853 geleverd.
de monteur zal ook altijd deze ontvanger aansluiten inmiddels zijn er al dusdanig veel problemen en kinderziektes opgelost, dat de decoder bijna perfect draait.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuw ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? Frequently Asked Questions : 1 12 nov 2013
Vraag KPN om een nieuw modem!! Algemeen : 1 26 aug 2012
Nieuw up- en downloadsnelheid Snelheid : 2 07 feb 2012
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen Tips en Truuks voor mobiele telefoons : 1 26 jan 2012
Klacht over KPN Actie - Nieuw-Lekkerland Algemeen : 1 14 okt 2011
Advertentie