obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Wlan problemen
RobW
Sinds ik IPTV HiDef bekijk zij er problemen met de toewijzing van IP adressen voor de Wlan aangesloten apparatuur. Middels ExperiaBox Pwr On/Off werkt het weer voor een dag.
Deze problemen had ik niet met IPTV zonder HiDef.
Iemand een suggestie?
 
miewe01
Enable WMM QoS heb ik uitgezet op de Basic pagina van het Wlan op de H220N.
 
RobW
Heb ik nu ook gedaan, afwachten dus...
 
walter00
Sinds kort overgestapt van Tele2 naar KPN glasvezel. Ook mijn apparaten kunnen geen ip krijgen. Reset helpt soms wel soms niet.
De laptop waar ik nu achter zit heeft nog een ip en kan er gewoon mee internetten maar verbinding maken met de modem is niet mogelijk.
Als ik de ip van modem invul blijft hij zoeken en krijg geen inlogscherm te zien. Google werkt prima.
De kabel ligt hier in de kamer al voor het grijpen. Zal WMM QoS eens proberen uit te zetten.
Mijn modem heeft verder nog de standaard instellingen, Na een aantal keer resetten te lui geworden om alles weer in te stellen.

edit: modem is vgv7519
 
RobW
Dank miewe01 voor je hint. Sinds QoS is uitgezet zijn er geen problemen meer. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wlan problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
FRITZ! WLAN Repeater 300E WiFi : 4 20 sep 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
Advertentie