obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
herhaalde opnamen
corzijlstra
De vakantietijd gaat er weer aankomen. Dat betekent dat veel mensen een aantal weken van huis zijn. Bijvoorbeeld, 1 keer per week komt het vakantieprogramma Groeten van Max van Omroep Max op de televisie. Ik zou dat programma iedere week willen opnemen. Maar ik ben dan een aantal weken weg. Verder dan 1 week van tevoren programmeren wil niet bij KPN. Of is dat niet zo? Hoe kan ik ervoor zorgen, dat ik al die uitzendingen geprogrammeerd krijg tijdens mijn wekenlange vakantie?
 
Giant2000
Helaas voorziet de software nog niet om i.c.m. het Opnemen Pakket buiten de EPG om te programmeren. Wat wel kan is m.b.t. www.itvonline.nl of de apps voor smartphone/tablets op afstand te programmeren. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding, ergens op deze planeet.
 
Henk2304
En buiten je eigen netwerk je abonneenummer.
L8r, Henk
 
Giant2000
Ja, inderdaad, vergeet dat uiteraard niet. En je pincode.
 
Lucas28
Herhaald opnemen doe je als volgt:
Je programmeert het programma op de gebruikelijke manier, bijvoorbeeld met EPG. Daarna verander je de opname van "eenmalig" naar "wekelijks".
Het toestel blijft nu iedere week het programma opnemen tot je de reservering verwijdert.

Ik heb vaak wekelijkse opnamen gemaakt, eerst op mijn twin tuner en nu op mijn Topfield recorder.

Natuurlijk kan je meerdere wekelijkse programma's op deze manier opnemen en ook dagelijkse programma's.Smile
Gewijzigd door Lucas28 op 11 augustus 2012, 21:13
 
Henk2304
Als je het opnemen pakket niet hebt kan het ook op de VIP1963 op die manier. maar het Opnemen pakket van i-TV ondersteunt dit niet.
L8r, Henk
 
Lucas28
Henk, ik kan niet zien of Cor Zijlstra i-TV heeft of Digitenne. Eigenlijk zou i-TV een apart forum moeten hebben, het is een heel andere manier van TV ontvangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'herhaalde opnamen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
falende opnamen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 11 28 feb 2014
afspelen opnamen op tv scherm Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 20 sep 2012
geen opnamen van Omroep Zeeland Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 31 mei 2012
programma opnamen verdwenen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 25 apr 2012
Opnemen pakket: geen herhaalde opname meer Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 17 21 mrt 2012
Advertentie