obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
geen internetten via mobiel internet KPN
rene525
Begin van de week was het niet meer mogelijk om KPN mobiel internet te starten. Stteds kwam op het aanlogscherm nog voor opave wachtwoord de tekst > GEEN NETWERK OF KAART GEVONDEN. Opvallend is dat er geen signaalsterkte meer werd opgegeven. Toen aanloggen op andere plaats in woning geprobeerd: weer dezlfde fouttekst.
>>> Gistermorgen KPN CENTE in alkmaar bezocht: men heeft programma opnieuw geladen. dat duurde lang. Na opstarten kwam weer dezelde boodschap. weer programma opgeladen: nu even aanlogscherm waar wachtwoord kon worden opgegeven. Toen kwam wee dezelfde fouttekst.
>>>> Heb nog tot 6-9-2009, zijnde het restant van een jaarcontract, met onbeperkt gebruik van internetten en email. Zit nu volkomen in de problemen. Betref personeel op center adviseerde mij om mobiel internetten inj groningen aan te schrijven en te verzoeken om jaarcontract voortijdig te laten stoppen. Wil dit echter niet. Als er geen oplossing is, betaal ik wel per maand, maar kan niet internetten enemailen.

heb uitvoerig op virussen getest met 2 sotwarepakketten, elke keer was er geen virus aanwezig> WIE W E E T R A A D ????????

Bijzonderheid: ook mijn laptopmuis werkt niet goed meer, fladdert over het scherm of stopt er snel mee. Deze muis op diverse pc,s uitgetest en bij dixon> daar werkte de muis prima op de daar aanwezige pc. Zou dit een diep ingegraven virus zijn en hoe op te lossen?
 
TCP_IP
Heb je zo'n dongle (USB adapter)?

Uit je verhaal klinkt het alsof je USB poorten een beetje gaar aan het worden zijn. Heb ik bij mijn (4 jaar oude inmiddels) laptop ook. Als ik bijv. wat bestanden kopieer van een usb stick dan hapert ie (letterlijk), alle bestanden die ik overzet zijn dan ook beschadigt. Interne (usb) CAM doet vaak niet. Allemaal daardoor.

Heb het tijdelijk opgelost dat USB poorten het in ieder geval doen, maar verwacht dat ze binnenkort ook helemaal niks meer doen. Vermoed dat hetzelfde bij jou aan de gang is.

Wat ik deed om het deels op te lossen is door USB poorten te deinstalleren, opnieuw opstarten en pakt ie opnieuw de drivers. Dan doen de poorten het vaak wel weer.

Korton: Test je dongle eens op een andere computer, als die het daar doet ligt het aan je laptop.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
rene525
bedankt voor je reactie

ga dongle op andre pc proberen

usb poorten procedure: hiet heb ik hulp bij nodig, lijkt mij vrij technisch
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internetten via mobiel internet KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie