obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Voor Planet en HetNet klanten » HetNet
Voor van oudsher HetNet gebruikers. HetNet is per 1 november 2009 opgeheven. De diensten worden voortgezet onder de KPN noemer. hetnet.nl.
 Onderwerp afdrukken
wektoon
hlaauwen
Als ik iemand opbel die gebruik maakt van "hetnet surfen en bellen" dan hoor ik na het intikken van het nummer helemaal niets (dus geen wektoon) totdat degene die ik bel opneemt. Zelf heb ik KPN internetplusbellen en de experiabox TG787v. Bellen naar iemnand met een andere provider werkt normaal. Weet iemand de oorzaak en een eventuele oplossing.
Bij voorbaat dank.
HMPLaauwen
 
Henk2304
Persoonlijk denk ik dat het euvel bij "de andere partij - Hetnet dus -" ligt. In de beginperiode van Internet-Plus-Bellen kregen mensen die naar IpB-klanten van KPN belden ook een rare, harde, wektoon te horen (beetje Amerikaans/Engels). Daar zijn toen zoveel klachten over binnengekomen dat KPN die toon snel weer aangepast heeft. Het zou kunnen dat HetNet de wektoon erg zacht heeft of helemaal uitgezet. Maar dat is pure speculatie mijnerzijds, gebaseerd op "ervaringen uit het verleden".
L8r, Henk
 
hlaauwen
Bedankt Henk. Ik vrees inderdaad dat het aan "hetnet" ligt. Ik heb er al eens met KPN over gemaild maar daar konden ze niet helpen behalve met niet terzake doende adviezen.
HMPLaauwen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wektoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie