obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
30 seconden vooruitspoelen... hoe?
hvl
Met Digitenne Topfield Recorder kon je met een knopje 30 seconden vooruitspoelen.

Nu heb ik itv. Daar kan het ook bij volgens de handleiding. Maar het werkt niet. De helpdesk zegt dat nog nooit iemand daarnaar gevraagd heeft.

Maar goed, het is de meest ideale functie van de opname, je zapt zo door de commercials heen...
 
Henk2304
Druk op het rechter pijltje van de grote ring. Als je door de reclame heen wilt (meestal 7 min) kun je ook de cijfers 7 0 0 intoetsen gevolgd door de knop voor snel vooruitspoelen. Als je net naar een opname kijkt (en de eerste 5 min of zo wilt doorspoelen) krijg je soms (ik vaak) een melding dat de opname nog niet volledig geladen is. Dan moet je ff wachten en het opnieuw proberen.
L8r, Henk
 
hvl
Het probleem is dat het knopje van de ring niet werkt. Niet naar links niet naar rechts. En volgens de helpdeks van KPN is het nog nooit ook geweest. Niet bij oude ontvangers, noch bij nieuwe. Maar goed. Van deskundigheid kun je ze ook niet beschuldigen bij de helpdesk.
 
Henk2304
Nou, ik heb zowel de "oude" (bijna vierkante met witte ring) als de nieuwe langwerpige met chroonkleurige ring en met beiden werkt het als een speer, zowel 30 s vooruit als achteruit. Maar dit werkt alleen maar bij het kijken naar opgenomen programma's. Misschien dat daar de verwarring bij de helpdesk zit, dat ze niet beseffen/begrijpen dat je het over kijken naar opgenomen programma's hebt.
L8r, Henk
 
hvl
Ik heb de Motorola VIP1853 ontvanger. Software 0.33.5
En het werkt echt niet.
Heb jij dezelfde ontvanger?
 
Henk2304
Nee ik heb (gelukkig?) nog de VIP1963. Ook daarvoor schijnt nieuwe software te komen. Ik hoop niet dat ik die functie dan ook kwijt raak.
L8r, Henk
 
Giant2000
Nee, dat zou rampzalig zijn. Ik gebruik die 30 seconden functie heel veel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '30 seconden vooruitspoelen... hoe?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 06 apr 2014
Advertentie