obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Uitbreiding met Airport Extreme ook met KPN int act TV mogelijk?
Erazorr
Ik wil mijn apple airport extreme als base sation gebruiken voor intrenet en de kn experia als access point, dus de wifi uit op de experia. Maar nu komt mijn vraag, ik heb ook de interactieve TV via de KPN experia, blijft die nu wel actief nu de wifi uit is op de KPN experia en internet via apple extreme gaat?
 
Giant2000
Interactieve TV en internet zijn van elkaar gescheiden. Je zal dus altijd de EP van KPN als basis moeten gebruiken. Wat is het probleem om je Airport op de EP aan te sluiten? Volgens mij werkt alles dan ook gewoon.
 
Erazorr
Dank Giant2000 - het gaat er mij om dat de EP niet krachtig genoeg is om naar mijn achtertuin het WIFI signaal te zenden, dus et een AE heb ik een bredere range om het WIFI te krijegn, of werkt dat niet zo?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitbreiding met Airport Extreme ook met KPN int act TV mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10-Airport extreme-Airport express KPN met eigen modem/router : 4 15 mei 2017
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Glasvezel + Airport Extreme KPN Glasvezel diensten : 1 03 sep 2016
Advertentie