obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Geen WiFi verbinding mogelijk met H220N
IzartZw
Hallo iedereen ik heb een probleem met het verbinding maken met mijn H220N Router. De ontvangst is eigenlijk prima en mijn Iphone/laptop/appletv en ps3 zien hem wel maar kunnen geen verbinding maken. Heb alles geprobeerd wat ik in andere posts kon vinden, maar zonder succes. Heb ook geprobeerd van kanalen te veranderen en de aantal Clients verhogen. Kan iemand mij helpen bij dit probleem, ik heb de router nu wel geteld 1 week in mijn bezit. Ik ben in het bezit van I-TV + Bellen + Internet.
 
mtv
waar je even naar zou kunnen kijken of het SSID nog wel dezelfde is als die je hebt ingesteld. ik had dit de eerste keer ook, toen in een andere naam invoerde, dan ik daarvoor in oude configuratie gebruikte. Alles werkte prima totdat het apparaat daarna nog eens ging rebooten en kreeg toen de gegevens van de oude configuratie van KPN terug. Op zich prima gedachte, maar niet als je alles al naar de nieuwe naam hebt gewijzigd.
 
miewe01
Probeer dit eens...

Enable WMM QoS heb ik uitgezet op de Basic pagina van het Wlan op de H220N

Het werkte bij.
zie ook
Wel WIFI behalve op één laptop
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen WiFi verbinding mogelijk met H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Advertentie