obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi weg als tv aangaat
Gogh
Ik heb itv via vDSL met de ZTE H220N experiabox. Om meer WiFi bereik te creëren heb ik een Apple Time Capsule in gebruik. De installatie is als volgt:

H220N -> switch -> time capsule

H220N en Time Capsule beide voor WiFi In gebruik
Aan switch hangt verder nog een TV
Aan Time Capsule hangt een Pc en een TV

Werkt allemaal prima, totdat de TV aangaat. Dan is de Time Capsule niet meer te gebruiken voor WiFi, maar de Pc die er aan hangt werkt prima...

Iemand een idee wat hier mis gaat?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 16 2012 23:23:48:
Extra informatie, als ik een live programma opneem en twee seconden later afspeel werkt het onmiddellijk weer.

Wat is het verschil in stream tussen een live uitzending en een opgenomen programma? Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Gewijzigd door Gogh op 16 april 2012, 23:23
 
jota
Ik heb hetzelfde probleem. Maar heb een iets andere ervaring
Als de TV box aanstaat kun je via het WiFi signaal van de WAP geen IP-adres verkrijgen van de experia box. Het signaal van het externe WAP is er wel, maar lijkt te worden gestoord door de TV ontvanger en hij geeft het op met de mededeling "Authorisatieprobleem"

Direct verbinden met de WiFi van de experiabox lukt wel. Ook bedrade aparaten krijgen wel een IP adres. Heel vreemd!

Oplossing?
Ik zou graag de DHCP server van de experiabox omzeilen en mijn eigen server dit laten afhandelen. (Net als de DNS trouwens, dan hebben mijn aparaten weer gewoon namen ipv adressen) Misschien dat we dan ook afzijn van het 'TV-probleem'

Wie helpt?
 
mwf
Zelfde uitdaging als jota. ben erg benieuwd naar een oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi weg als tv aangaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie