Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Analoog radiosignaal
|
|
wigge216 |
Geplaatst op 09 April 2012, 21:10
|
Activiteit » Hilversum » 1223nv » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 5 Lid sinds: 01 Apr 2012 |
Wanneer gaat KPN ook een analoog radiosignaal aanbieden op de Experiabox? Kan ik mijn radiotuner weer fatsoenlijk gebruiken. Heb spijt, dat ik mijn UPC kabelabonnement heb opgezegd. Kostte maar 36 euro per kwartaal. Als ik een nieuw abonnement neem kost het opeens 17 euro per maand!!??? |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 10 April 2012, 16:15
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Ik denk dat je lang kunt wachten. Ik heb gezien dat somminge glasvezelaanbieders (zoals bv. Lijbrandt) wel een COAX-signaal aanbieden, met analoge radio en TV en ook DVB-C. Maar KPN doet dat ook bij glasvezel niet.
L8r, Henk
|
|
|
wigge216 |
Geplaatst op 10 April 2012, 19:44
|
Activiteit » Hilversum » 1223nv » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 5 Lid sinds: 01 Apr 2012 |
Hoi Henk, bedankt voor je reactie. Ik heb ook niet de illusie dat KPN dat zal gaan doen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoog radiosignaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Siemens Gigaset SX762 analoog ADSL(2) modem te koop | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 22 May 2011 |
line sync isdn en analoog modem - eigen analoog adsl modem of isdn adsl modem | Helpdesk | : 7 | 11 Apr 2010 |
Advertentie