obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Dringende Help Nodig A.U.B
killerappie96
Hoi iedereen,

Ik heb echt een groot probleem met mijn kpn Experia box oftewel de Arcadyan ( echt een kut model)

Het probleem is dat als ik met mijn telefoon ( HTC DESIRE Z) voor wifi apparaten scan niet de Experia box vindt. Ik weet al dat je dan handmatig moet invoeren de nieuwe SSID en de wachtwoord en dat lukt ook bij mijn laptop, ps3 andere smartphones Iphone etc.

MIJN VRAAG IS VOORDAT IK DE NAAM HAD VERANDERD VAN ARV- NAAR IETS ANDERS KON IK GEWOON ALTID MIJN MODEM VINDEN ZONDER IETS HANDMATIG IN TE VOEREN BEHALVE DE WACHTWOORD. HOE KAN IK ER WEER VOOR ZORGEN DAT MIJN MODEM WEER ZICHTBAAR IS EN NIET ALS HET WARE IS VERBORGEN ... AUB HELP IS DRINGEND NODIG ALVAST BEDANKT

Mvg ,

Adam
 
hardcorebarbiedoll
hey Adam,

Even voor de duidelijkheid: alleen je telefoon (HTC) doet het niet via de WIFI?
als dit het geval is, ligt het aan je telefoon (WIFI-functie aanstaan?). Niet aan de instellingen van het modem.

Als de rest het ook niet doet (laptop of andere draadloze apparaten) doe dan dit:
  • Verbindt je laptop met een kabel aan het modem.
  • log in op het modem via je browser http://192.168.2.254 (het standaard wachtwoord kun je op deze site vast wel ergens vinden.
  • ga in het linker menu "WLAN" en kijk of het vinkje bij Wlan function op "On" staat. is dit niet het geval vink het vakje aan en save.
  • ga naar het (linker) submenu "settings" en kijk of het vinkje bij SSID BROADCAST op "On" staat. is dit niet het geval vink het vakje aan en save.
  • Als de bovenstaande manieren niet je wifi laten werken, reset het modem dan een keertje (stekker eruit voor een minuutje of 2)
  • Als het modem hierna nog steeds geen AVR7519xxxxx (x vervangen door wat er achterop je modem staat) of je eigen ingestelde wifinaam uitzendt, is het modem kapot.


MVG. Cool
Gewijzigd door hardcorebarbiedoll op 03 april 2012, 19:43
 
field engineer
het modem resetten doe je door het reset knopje in te drukken net zo langtot alle lampjes uit gaan en daar na power op rood springt.
hier na trek je de stroom stekker er even uit en daarna er weer in.
het modem start nu weer op en alle instellingenstaan weer terug.
kijk ook even als je inlogt op het modem of bij mhz hij op 20 staat of op 20/40 dit versterkt namelijk je netwerk.

het is hellaas een veel voorkomend probleem dat als mensen wijzigen uitvoeren in het modem, dat sommige apparaten neit werken.
 
cuore verde
Hoi,

Vaak is het probleem met draadloze verbindingen, dat het kanaal waar jouw experiabox op uitzendt door meerdere modems/routers wordt gebruikt. Waardoor sommige computers wel verbinden en andere computers weer niet. Probeer in ieder geval het kanaal voor wifi op statisch te zetten, de meeste kans maak je op kanaal 1,6 of 12. Dit pas je aan door 192.168.2.254 in te typen in de browser en dan naar wlan opties te gaan. Het kanaal moet i.p.v. automatisch op statisch/handmatig worden gezet.
Vaak is dit de oplossing, voor vragen gewoon even mailen.

Succes..........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dringende Help Nodig A.U.B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwbouw: wat heb ik nodig? WiFi : 5 10 nov 2017
hulp nodig Frequently Asked Questions : 2 03 mrt 2012
Hulp nodig VPN maken in SBS2003 met Experiabox TG787v Helpdesk : 1 24 jan 2012
Dringend hulp nodig bij KPN Glas internet Hardware instellingen : 2 17 aug 2011
Een dringende vraag wat betreft abbonnement. Eigen netwerk : 2 04 jan 2011
Advertentie