obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
incasso
metekohy
Ik heb sinds juni 2011 mijn abonnement opgezegd bij kpn glasvezel maar kpn heeft tot 3 maanden daarna nog steeds abonnementsgeld geincasseerd. Ik heb hierover herhaaldelijk gebeld en toen heeft kpn toegegeven dat het fout was gegaan. Ik kreeg te horen dat ze het terug zouden storten het gaat om 250 euro. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Vanaf vorig jaar tot nu toe ben ik constant aan het bellen met de klantenservice en ze beloven iedere keer dat het gestort gaat worden. In januari 2012 heb ik een brief gehad met de mededeling dat het bedrag voor 19 februari 2012 op mijn rekening zou staat. Nu is het inmiddels 19 maart 2012 en nog steeds geen geld gezien. Als ik hierover bel krijg ik als antwoord dat het vast zit in het systeem (fijn systeempje heeft kpn wat al maanden vastzit ben blij dat ik dat thuis niet heb). Maar kpn vergeet dat iedere dat ik naar de klantenservice bel het mij wel geld kost is al ongeveer 75 euro dit zijn wel extra kosten voor mij en dat om mijn eigen geld terug te krijgen. Kpn had het recht niet om dit in te houden. Ik vind dit een heel slechte zaak van kpn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'incasso', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie