obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
IP-camera op Experia TG-789
wjdebie
Ik heb al enige tijd een IP-camera (D-Link DCS2121) liggen, maar ook na uren speuren op het net en prutsen met portforwarding krijg ik de camera buiten mijn eigen huis niet te zien. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb wel screenshots van andere routers gezien op internet, maar daar heb ik met mijn KPN Experiabox TG-789 weinig aan.

Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

groeten, Willem
 
Arno59
Hallo Willem
ik ben er ook mee bezig,(tenvis jpt3815W) heb de tutorial van "knol" geprint en uitgevoerd http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ad_id=1243
heb vandaag ook nog met de helpdesk gebeld, zij gaven me het advies, om de ip camera, direct met kabel op de thomson 789vn aan te sluiten zonder tussenkomst van mijn extra linksys router, heb ik gedaan op poortje 2 van de kpn router, en werd niet herkent, daarna op poortje 4 gezet van de kpn router, ook niks, ook nog de camera gereset, maakte allemaal niks uit, toepassingen in de router aangezet voor de camera(volgens tutorial van knol), maar niks hoor,
camera weer op de extra linksys router (op poort één van de kpn modem) aangesloten en walla, wordt direct door de camera software gezien en werkt goed, ook op wireless,
maar de poorten op de kpn modem, krijg ik niet open, dus geen camera via internet (extern) alleen maar via mijn eigen netwerk. lekker dan....
groetjes ArnoSad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP-camera op Experia TG-789', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie