obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
H220N Wifi verbinding valt weg
r0gier
Hallo,
Sinds enige tijd heb ik problemen met mijn wifi verbinding. Ik kan gewoon bedraad internetten, maar de wifi verbindingen vallen weg.
Dit gebeurd zowel met mijn iphone als met mijn 2 laptops. Dit was van het een op het andere moment. En met andere netwerken heb ik nooit problemen. Dus ik vond dat het mijn experiabox was. Nu heb ik een nieuwe gekregen. Ook een witte H220N en daarmee heb ik direct het zelfde probleem.
Het is niet dat het signaal te zwak is, die is sterk, maar het opnieuw verbinden lukt gewoon niet.
Daarnaast heb ik vanaf het begin van de 1e modem heb en nu ook bij de nieuwe is dat mijn samsung appollo wel een wifi verbinding heeft, maar na een tijdje geen internet.
 
westep
Heb de oplossing gevonden in volgende aanpassing van de configuratie van de H220N zie bijlage Smile
westep voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

--facethemusic--Wink
 
Giant2000
Wat ook helpt is kanaal vastzetten op 1 of 6 en niet op automatisch (= default). Dit loste bij hetzelfde probleem in 1 klap op.
 
r0gier
Dank jullie wel. Ik had inderdaad alle kanalen zoal geprobeerd, maar dit ging toch nog steeds mis. Ik hoop dat het wijzigen van het aantal gebruikers echt helpt. Heb het direct aangepast en tot nog toe is het nog niet uitgevallen. Dus het ziet er goed uit!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 22 2012 12:58:30:
Helaas heeft het niet geholpen. Angry
Gewijzigd door r0gier op 22 april 2012, 12:58
 
art461
Voor de vele Wifi problemen zijn tot nu toe bijna evenveel oplossingen aangedragen, sommigen helpen, anderen niet.
Zelf had ik problemen met een tablet (Samsung Galaxy 10.1 wifi): steeds session time outs en wegvallen wifi verbinding. Geen van de aangedragen oplossingen bood uitkomst. Wat bleek: een draadloze usb hub (Medion 86097) was de boosdoener: deze vervangen door een tweetal Konig netwerkhubs (niet draadloos) en alles werkt perfect...!!Grin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 05 2012 21:37:12:
Moet echter tot mijn spijt vaststellen, dat ook deze oplossing maar tijdelijk werkte (een week of twee...).
Nu is alles weer bij het "oude": steeds wegvallende wifi verbinding met de Samsung Galaxy tab. Alle mogelijke oplossingen die genoemd zijn heb ik geprobeerd, niets helpt. Ook als alleen de tab draadloos wordt gebruikt, geeft deze problemen. Laptops en PC's geven geen enkel probleem.
Voor de Experiabox nooit enig probleem gehad...... . Heb inmiddels de derde Experiabox, maar niets helpt definitief.
Voor de volledigheid: geen enkel ander draadloos netwerk in de buurt!
Wie o wie heeft de oplossing???????????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 11 2012 13:22:31:
Voor wie er wat aan heeft: het bleek, dat de tablet hetzelfde IP-adres kreeg als de IP-camera (met vast IP-adres...).. Waarom? Geen idee. Maar dat dit conflicten veroorzaakt, lijkt me duidelijk. IP-camera een ander IP adres gegeven en ik heb van mijn echtgenote geen klachGrinten meer ontvangen! Kortom, 't werkt nu prima.
Gewijzigd door art461 op 11 juli 2012, 13:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'H220N Wifi verbinding valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Advertentie