obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519
bloepers
Hello,

Kegnot, ik heb precies hetzelfde gedaan als wat u hebt gedaan, maar bij mij ging hij van ''strict'' naar ''moderate''Sad hoe kan ik hem nu van moderate naar open krijgen?

Met vriendelijke groet,
bloepers
 
KegNot
Het spijt me, maar ik heb geen idee... Dit is wat ik heb ontdekt en meer kan ik er niet van maken.
 
LpUndisturbed
Ik heb het ook zo gedaan, eerst had ik op youtube filmpjes gevonden zo ingesteld en toen heeft die dagen op open gestaan toen kwam een kameraad van mij online, daar kon ik wel mee in een live party maar ondertussen kon ik niet met hem samen gamen in mw3 en ik word er ondertussen dood en dood ziek van
 
ScheeleR NL
Kan iemand mij helpen met de Thomson SpeedTouch 780 van kpn.. krijg me nat maar niet open... iemand ervaring met deze oude modem?
 
KegNot
@ScheeleR NL: Ik ben bang dat het met de Thomson SpeedTouch 780 niet gaat lukken. Zie de openings post van deze thread. Ik denk dat je het beste aan KPN kunt vragen om een Arcadyan modem te sturen. Die 780 kan ook zomaar ineens kapot gaan, toch?
 
ScheeleR NL
Oh dat is wel jammer, want op xbox staat die wel open en op ps3 niet.. Maar hij kan idd zomaar kapot zijn dus maar ff bellen naar dat kpn..

Bedankt voor snelle reactie!
 
davidberg
Beste mensen,

Ik heb zelf een Ps3. Wij hebben net een nieuw abonnement van KPN met de experia arcadyan v8 box.
Ik word helemaal gek van dat ding, alle tips die op dit forum staan heb ik opgevolgd maar ik krijg het niet voor elkaar om Online fifa te spelen tegen andere mensen.

Als ik de verbinding test op mijn PS3, zegt die: Nat type: 2(was 3)
: UpNp Niet beschikbaar.

Wie kan mijn verder helpen?

Groet,

David
 
AznSaiyan
Nou ik heb heel veel dingen gedaan om dit eindelijk goed te krijgen.
ps3 staat op nat 2 maaaaaar COD mw3 staat open.

Ik heb wat KegNot heeft uitgelegd gedaan en wat zelf aan zitten sleutelen.
 
bart7766
opzich heel netjes uitglegd.

echter heb ik bij mijn esperiabox staan bij special applications
Trigger port
trigger type: UDP/TCp
Public port
Public type

IS het de bedoeling dat er bij public port het ip adres word ingevoerd van de wederpartij?

En dan de tweede bij Port mapping. Richting welke public port moet deze?
 
KegNot
Dat kun je precies zien in de derde afbeelding. Heb je de afbeeldingen wel bekeken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie