obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519
Tj80
Gelukt.na een half jaar ouwehoeren.

Bedankt!!!
 
lunatik
kegnot ik heb een aantal vraagjes over je oplossing

ik heb bijv. ip adres 192.168.2.252 voor mijn ps3 en stel het daar in

nu het stuk bij de computer
wat moet ik bij mac adres in vullen bij stap 1 van wat je hebt gedaan (ip adres in gesteld)

bij stap 2 snap ik vrijwel niet wat ik bij de rest moet invullen
bij portmapping staat dit er
No. LAN IP Protocol Type LAN Port Public Port
1

wat moet ik hier allemaal invullen

het zelfde geld bij stap 3

Trigger Port Trigger Type Public Port Public Type Enabled

daar staat dit .. wat moet ik hier allemaal invullen



ik zou je zooo dankbaar zijn als je me dit weet uit te leggen.. ben hier al jaren naar op zoek

zie mijn voorgaande reactie hierboven.. mensen jullie is het allemaal gelukt.. heeft 1 van jullie enig idee hoe ik dit zou moeten doen.?
 
Louie
Lunatik, heb je al op je playstation gekeken naar de systeemeigenschappen of iets dergelijks? want als het goed is moet daar je mac-adres staan van je playstation 3. Ik heb zelf een pc maar nog steeds op strict...
 
chocochris
Super bedankt!
Super goede handleiding, korte duidelijke stappen,, Ik ben zelf geen netwerk beheerder of iets met het internet, dat is voor mij alsnog een groot zwart gat, maar door dit stappen plan is het mij wel gelukt mn ps3 op open te zetten!!!


Bedankt!!!
 
SSsjoerd
hey kegnot tnx voor je duidelijke uitleg het is gelukt! maar als je nou meerdere spelcomputers wil toevoegen lukt dat niet je kunt maar 1 ip adres toevoegen
 
Seriousness
Bedankt Kegnot, na uren puzzelen en zoeken jouw uitleg gevonden en werkt perfect.
Eindelijk kunnen we weer goed en snel de updates voor de PS3 downloaden.:D
 
vanveenhuizen
ik heb zelfde modem enzo maar ik heb nu gedaan wat je zei en ik heb mw3 op moderate wat betekent dat?
en vraag 2 ik heb ook mw2 speel ik meer die staat nog steeds op strict???
 
KegNot
Iemand met een PS3 kreeg met de aangegeven instellingen MW3 op moderate en MW2 bleef op strict. Na het alsnog aanzetten van UPnP (Enable UPnP IGD Device) gingen MW3, MW2 en ook BlackOps naar open.
Doe er je voordeel mee.
 
pim
Werkt super!!!
bedankt!!!
GrinGrinGrinGrin
Gewijzigd door pim op 16 september 2012, 20:48
 
toon1234
Weet iemand hoe ik een open firewallstatus kan krijgen in FIFA 12? Heb al van alles geprobeerd. Ik heb UPnP aanstaan en heb in de PS3 type 2. Heb echter in FIFA 12 firewallstatus 'beperkt/strict'. Moet ik bepaalde 'trigger-poorten' instellen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie