Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
dongel
|
|
Marijke46 |
Geplaatst op 12 June 2009, 11:53
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Jun 2009 |
sinds paar maanden gebruik ik nu de dongel. gisteren probeerde ik met de dongel verbinding te zoeken met internet, maar de computer liep vast. 15 minuten gewacht, computer deed niets meer! mn laptop heb ik toen opnieuw aan en uitgezet, wederom geprobeerd om op internet te komen, maar nu krijg ik een foutmelding die het volgende zegt 'EAcces violation'. ik wou vandaag naar de kpn winkel in arnhem om te vragen hoe dit opgelost moet worden, maar natuurlijk is deze nu net aan het verbouwen. heeft iemand enig idee hoe ik de dongel weer aan de praat krijg of waar het aan ligt? alvast bedankt voor de hulp!! |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 12 June 2009, 17:34
|
Activiteit Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2009 |
Als het geen hardware probleem is zou je een systeemherstel kunnen doen. start >> alle programma's >> Bureau accessoires >> Systeemwerkset en kies dan voor 'systeemherstel'. Selecteer dan een dag waarop alles nog goed werkte, bijvoorbeeld ergens vorige week. Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
|
|
|
Marijke46 |
Geplaatst op 13 June 2009, 14:05
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Jun 2009 |
dankjewel voor je antwoord! heb het inmiddels geprobeerd, en het werkt nog steeds niet. andere suggesties? of toch maar een kpn winkel opzoeken en t daar aan hen vragen? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 13 June 2009, 20:07
|
Activiteit Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2009 |
Installeer de dongle eens op een andere pc of laptop, als het daar ook niet werkt dan is je dongle defect. Probeer ook andere USB poorten op je PC. Verwijder de software voor de dongle en installeer het daarna weer opnieuw. Anders toch even de dongle laten controleren bij de KPN winkel inderdaad. Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
|
|
|
Marijke46 |
Geplaatst op 14 June 2009, 21:57
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Jun 2009 |
Quote TCP_IP schreef: Installeer de dongle eens op een andere pc of laptop, als het daar ook niet werkt dan is je dongle defect. Probeer ook andere USB poorten op je PC. Verwijder de software voor de dongle en installeer het daarna weer opnieuw. Anders toch even de dongle laten controleren bij de KPN winkel inderdaad. gelukt! heb alle software eraf gegooid, en weer opnieuw geinstalleerd. dankjewel voor de hulp |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 14 June 2009, 23:29
|
Activiteit Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2009 |
Mooi Graag gedaan Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dongel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Dongel kpn buitenland vraag | KPN Mobiel Internet | : 1 | 12 May 2015 |
Verbindingsprobleem dongel | KPN Mobiel Internet | : 1 | 07 Apr 2014 |
Experia box V8 en dongel | Snelheid | : 3 | 27 Jul 2013 |
Een uitdagend probleem met dongel in Maasland | Algemeen | : 2 | 11 Sep 2012 |
Steeds opnieuw KPN dongel inprikken | Hardware instellingen | : 1 | 27 May 2012 |
Advertentie