obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
hoe gek kan het worden bij KPN
klaas65
Hallo allemaal
Hoe gek kan het worden bij de KPN,ze veranderen zelf de prijs van het vast en onbeperk bellen, en je mag er ook nog 1.55
voor betalen.
Ze zeggen :Eenmalige correctie nieuw tarief BelOnbeperkt bundel. Schande, dit noem ik nu gewoon echt asociaal.
De correctie gaat toch van hun uit, ik moet er al 5 ,00 euro meer voor gaan betalen p.m.
Het was n.l 10 euro en nu 15 euro,ook al een schandalige ver hoging.
gr. Klaas
 
remcobartelink
Dat is inderdaad wel heel zot. Ik heb gisteren toevallig een mail gestuurd waarin ik vraag of ik als bestaande klant met een glasvezel brons abonnement (30/30) ook kan worden geupgrade naar de snelheid van 50/50 wat nu het "instap" abonnement is (goedkoopste glasvezel abonnement). Als antwoord krijg ik dat dat niet kan, omdat het totaal verschillende abonnementen zijn en KPN niet éénzijdig contracten kan aanpassen. Haha. Die reactie had ik al een beetje verwacht en was ook eigenlijk een voorzetje om vervolgens te vragen waarom KPN dan wél eenzijdig het BelOnbeperktAltijd abonnement wijzigt...
Benieuwd wat er als antwoord komt. Ik vermoedt dat KPN alleen éénzijdig contracten "mag" aanpassen als het voordelig is voor KPN en niet voor de klant.

NB: bij Zonnet/Verstale/Tele2 ben ik ooit begonnen met een ADSL abonnement van 768 Kb/sec. Zodra de nieuwe abonnementen werden geupgrade hoefde ik maar een mailtje te sturen en even later had ik die snelheid ook. Kostenloos! Zo ben ik in ongeveer 10 jaar meegegroeid naar 20 Mb/sec en ik heb er nooit een cent extra voor betaald (sterker nog: de abonnementen werden steeds goedkoper en ook dat werd altijd na een mailtje voor de bestaande klanten aangepast). Dat noem ik klantenbinding, iets wat KPN blijkbaar vreemd is.
 
Henk2304
Dat is dus de truc. Bij andere snelheden horen blijkbaar andere abo namen. En alleen de in eerste instantie nog kleine groep nieuwe klanten kan het gebruiken. Als ze je eenmaal binnen hebben tel je niet meer mee.
L8r, Henk
 
Beau
Je kunt gewoon overstappen naar de nieuwe propositie. Het enige wat kan wijzigen is de inhoud van je pakket. Dat KPN BoA kan aanpassen is wel logisch, het is immers een extra dienst welke niet binnen een pakket zit. Het gehele pakket wijzigen is een andere zaak. Brons kan simpel overgezet worden naar Standaard. Wanneer je de 1963 nog niet hebt krijg je deze er ook bij
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe gek kan het worden bij KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN-sites worden niet geopend Algemeen : 13 20 jan 2014
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding Frequently Asked Questions : 4 15 jan 2014
Downloads iMac worden niet afgerond Algemeen : 1 02 jan 2014
zilver/goud pakket worden omgezet KPN Nieuws : 1 08 nov 2013
email met bijlages kunnen niet worden gelezen Helpdesk : 1 18 apr 2012
Advertentie