obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met mijn router Zte H220N
112dusty
Beste forum leden,

Ik heb nu thuis ongeveer 2 weken een nieuwe router gekregen bij een nieuw alles in een pakket van kpn.
Vroeger kon ik altijd als ik mijn poorten had geopend mijn website zien vanaf het ip 84.**.**.** maar nu kunnen alleen mensen vanaf buitenaf het zien en ik kan dit alleen zien via mijn lokale ip 192.168.2.* is er een mogelijkheid om dit alsnog te laten lukken? Ik heb kpn al opgebelt maar ik kreeg weer zoon raar persoon aan de lijn die er helemaal niks van wist en zij ja je heb een andere netwerk kaart :S? ik hoop op een reactie.

Mvg


Michael van der Winden
 
ae0089
Michael,

Verspil je tijd niet langer (heb ik al voor je gedaan) met dit nieuwe modem lukt dat gewoon niet omdat sommige instellingen door KPN vergendeld zijn. Je eigen externe ip kun je gewoon niet zien, dus controleren moet je bij de buren of via de browser van je mobiele telefoon.... Poort 21 kun je gebruiken (FTP), Poort 80 is en bljft gesloten, gebruik voor je server 8080 en pas hiervoor ook je config van je server aan. Webcam bijv. 8181 gebruiken
 
112dusty
Best wel raar dat kpn dit doet bij vorige router die ik had was dit niet ik heb net ZTE nog ge emailt maar die kunnen er alleen wat mee als kpn hun belt dus helaas als er nou iemand van kpn was die er verstand van heeft zouden ze het kunnen veranderen dit is het bericht dat ik net terug kreeg van ZTE:


Dear Mr./Ms. Michael ,
sorry for the inconvenience.Since the provider has purchased the products including the after-sales service part,we can't provide support directly for you.The reason why we need the provider to call us is that we need confirm their information so that we can provide support for them.Please keep communicating with the provider,thanks for your understanding!

Best Regards,

ZTE Global Customer Support Center
Hotline:+86-755-26771900
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met mijn router Zte H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie