obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
thomson tg787v SIP herkent geen NAS TV en settopbox
KPNsluitjehalfaan
Op 9 februari 2012 is mijn oude grijze siemens modem vervangen door een thomson tg787v SIP door 2 kpn monteurs
Internet en telefonie werkt direct goed, maar mijn andere bedrade producten zoals de 2 recente philips tv's mijn NAS, de NetwerkPrinter en Satelliet Settopbox worden allemaal niet herkend
Alle moeite om met het menu iets aan te sluiten en de helpdesk te bellen is voor niets geweest.
Ik heb geen poortje nodig voor spelletjes, maar gewoon een toekenning van een ip adres door de modem om op internet te komen.
Wie kan me helpen?
 
Henk2304
Heb je op die apparaten soms ingesteld dat ze een vast IP-adres hebben, eentje dus die niet door de 789v herkend wordt. Toen ik een paar jaar terug een 789vn kreeg moet ik mijn Windows Home server ook opvoeden. Ik heb nu sommige apparaten op vast IP-adres staan, maar dan wel afgedwongen door de 789. Op de apparaten zelf staat ingesteld dat ze automatisch een IP-adres moeten ophalen (en dat is dan dus telekens hetzelfde).
L8r, Henk
 
KPNsluitjehalfaan
Ja kon je maar voor de verschillende apparaten vaste ip nummers instellen, dan had ik kans het op te lossen
 
Henk2304
Ik kan in de 789 bij configuratie van een apparaat een vinkje zetten bij "Gebruik steeds hetzelfde IP-adres:". Maar dan moet je in de instellingen zo'n apparaat zelf niet al een vast IP-adres hebben staan. Kortom je moet wel DHCP gebruiken (dit ook instellen in een apparaat) en dan in de apparaatconfiguratie in de 789 het bewuste vinkje zetten. Zo zet je je nooit klem, ook niet als je een andere EB (router) krijg. Want de IP-adresranges van de 789 wijken af van vorige modellen (192.168.2. bij 789 tegen 192.168.1. bij vorige EB's). Als je TV of zo dus nog een 192.168.1-adres vast ingesteld heeft kan die nooit op de 789 geregistreerd worden.
L8r, Henk
 
KPNsluitjehalfaan
De UPnP staat al aan!
De de Thomson tg 787v Sip vind de aangesloten apparaten niet.
De aangfesloten apparaten vinden de Thomson tg 787v Sip niet
De ip adressen kun je niet instellen van de Thomson tg 787v Sip
En als de Thomson tg 787v Sip een apparaat zou zien, weet ik niet welke poort er opengezet moet worden.
Protocol...............TCP of UDP
Poortbereik...........getal? naar getal?
Omzetten naar .....getal?
Triggerprotocol.....TCP of UDP
Triggerpoort..........getal?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'thomson tg787v SIP herkent geen NAS TV en settopbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie