obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
zwak signaal wifi HELP
ggrand77
Beste allemaal,

Ruim 4 jaar ben ik klant van de KPN. Nooit echt problemen gekent, met hier en daar een storing.

Maar sinds 2 weken heb ik grote ellende met mijn Wifi verbinding, en wat ik dan ook probeer het is nog steeds ellende.

Ik zal het uitleggen, ik ben zelf ms patiente en moet daardoor veel van mijn tijd op bed doorbrengen, waardoor ik graag gebruik maak van mijn laptop x Wifi verbinding. Dit heeft altijd goed gewerkt, maar ineens de laatste paar weken is het vreselijk! De pagina's laden traag, ik kan geen youtube filmpje bekijken zonder pauzes, omdat deze ook heel traag laden..het is echt vreselijk.

Ik heb alle opties op mijn laptop nagekeken, heb geen virus geen bug, geen problemen met de adapters, of wat dan ook in die zin. Ik zit nog geen 10 stappen met mijn laptop op bed van het modem af, en er staan geen storende dect telefoons of wat dan ook van die aard bij het modem in de buurt. Dus maag zelf weer surfen naar de thomsom gateway, om mezelf op een ander kanaal te zetten, heb ze van 1-11 gehad maar alleen kanalen 7-8 schijnen iet-wat te werken, maar tegenwoordig niet afdoende, heel vervelend wanneer hat laden van een pagina ruim een minuut duurd

Dus na zoveelste keer eruit te worden gegooid en geen signaal, opnieuw modem resetten maar eens bellen, ik moest een harde reset doen! harde reset gedaan geen resultaat
weer bellen, ja maarja hier staat dat u gewoon verbinding heeft, dus dan moet u maar bekabeld gaan zitten! we beiden hierop geen garantie dat het werkt op een Wifi, dat is gewoon fijn afstelling.. de mijnheer probeert mij op een ander kanaal te zetten, hij zet me op een.. maar dat werkte niet, geen verbinding- antwoord KPN: Oh ja dan weet ik ook niet, ligt aan uw laptop dan!

weer bellen, cache geleegt, geen resultaat..
weer harde reset, zowaar resultaat..1 dag en weer ellende, dus weer bellen..
wederom het garantie verhaal, er zou teveel storing in de lucht hangen, kpn beweerd dat de fout niet bij hun ligt en ze me niet verder kunnen helpen, ik moest maar bekabeld gaan zitten

ondertussen weet ik het niet meer, wat is het wijsheid?
 
Henk22
ik had ook zo'n probleem, ik heb inmiddels ccleaner gedownload en draai deze telkens voor ik afsluit en daarbij komt dat ik ook elke dag met superantispyware scan en bij mij werkte dat heel goed. ik hoop dat je er wat aan hebt. Smile
 
cnewexe
@ggrand

Zo te merken heb je al eea geprobeerd om je wifi te verbeteren.

Via programma inssider http://www.metageek.net/support/downl...downloads/ kan je makkelijk je netwerken vinden in de buurt van je.

Zodoende kan je je beste kanaal kiezen adhv db

Vrees dat je veel netwerken in de omgeving hebt zitten, die je signaal nogal kan verstoren.

Misschien werkt mac-adres verbinding dan nog voor je? Anders een nieuwe router om af te zijn van dat gezeik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zwak signaal wifi HELP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie