Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
interactieve televisie
corzijlstra
Zijn er plannen bij KPN om naast het opnemen van programma's via de digitale tv gids ook het opnemen met een timer (her) in te voeren? Dat laatste mis ik wel, omdat ik ook wel eens ver van te voren programma's wil opnemen, b.v. als ik met vakantie ga. Wie steunt mij in dat voorstel?

Henk2304
Ik steun je. En ook de mogelijkheid om een programma elke dag op een vaste tijd op te nemen. Dat staat al lang in de gebruiksaanwijzing en was net beschkbaar gekomen bij het lokaal opnemen op de VIP1963.
En toen kwam het Opnemen-pakket en was wat dat betreft alles weer terug bij af. Alleen dat je meerdere programma's tegelijk kunt opnemen en ook met een beperkte bandbreedt (ADSL/VDSL) toch op twee ontvangers tegelijk kunt kijken en programma's opnemen is een verbetering van dat pakket. Ik ken mensen met glasvezel (bandbreedte genoeg dus) die het Opnemen-pakket al weer hebben opgezegd, zodat ze weer lokaal timeropnames (op twee of drie ontvangers tegelijk) kunnen instellen.
Dus timeropnames en herhaalde timeropnames graag invoeren in het Opnemen-pakket.
Helaas heb ik al eens ergens (ik meen op dit forum) wat gelezen wat erop duidt dat deze wens niet of niet spoedig gehonoreerd zal wordenSad
L8r, Henk

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 Mar 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 Feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 Feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 03 Nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 Mar 2016
Advertentie