Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
interactieve televisie
corzijlstra
Zo nu en dan hoor ik wel eens een harde tik als ik de ontvangst van KPN aan heb staan. Daar schrik ik wel eens van.

Verder mankeert er wel eens wat aan bepaalde opdrachten die ik de afstandsbediening van KPN geef. Ik kan programma's opnemen. Als ik iets opgenomen heb, wil ik het afspelen en soms ook snel vooruitspoelen en snel terugspoelen. Bij het afspelen verdwijnt de balk onderin, als het goed is. Dat is lang niet altijd zo. Dan moet ik steeds weer stoppen en soms even terug- of vooruitspoelen. Verder gaat het vooruit- en terugspoelen soms niet optimaal. Soms hapert die en gaat direct automatisch over op afspelen. Voorts, als ik op de knop voor afspelen / stop druk, dan behoort hij af te spelen als ik eerder niets heb gedaan, en te stoppen als hij aan het afspelen was. Ook daar mankeert wel eens wat aan. Het gebeurt namelijk wel eens, dat hij even een stukje afspeelt en dan stopt.

Hebben jullie die problemen ook en wat valt er aan te doen?

Henk2304

corzijlstra schreef:
Hebben jullie die problemen ook en wat valt er aan te doen?

Ja, nietsSad.

Ik heb wel eens geprobeerd een programma alvast te bekijken dat nog aan het opnemen was. Dat lukte niet, maar ook na afloop van de opname heb ik het programma ook niet meer terug kunnen kijken. Verder moet ik bij het kijken van een opname altijd ff wachten voordat ik de eerste 5-6 min (voorafgaande aan de opname) kan doorspoelen omdat nog niet de gehele opname geladen is. En onthouden waar je gestopt bent met kijken doet tie meestal niet langer dan een dag of zo; daarna begint het afspelen weer helemaal vooraan. Dat ik het Opnemen pakket nog heb is enerzijds omdat je daarmee meer opnames tegelijk kunt instellen en anderzijds omdat wij met twee ontvangers en een ca. 12 Mb/s verbinding (8 Mb/s internet abo) net twee programma's tegelijk kunnen kijken maar als je dan ook nog lokaal wilt opnemen er wel erg veel storingen optreden. Had ik maar glasvezel, maar dat is bij ons (nog lang) niet leverbaarFrown
L8r, Henk

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 Mar 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 Feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 Feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 03 Nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 Mar 2016
Advertentie