obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Primary/Secondary DNS op Arcadyan ARV7519?
CentralX
Hallo,

Sinds kort ben ik ook slachtoffer geworden van een vervanging van mijn goed werkende Experia-box naar een Arcadyan ARV7519. Sindsdien merk ik dat er features weg zijn, waaronder DMZ. Als het dan ook nog eens zou werken, dan zou het het weghalen van features nog enigzins rechtvaardigen, maar nee.

Ik bemerk dat mijn internet bijzonder traag is geworden sinds de Arcadyan er staat (vaak zelfs resulterend in timeouts). Ik vermoed dat het mogelijk iets met de DNS instellingen te maken heeft.

Echter, ik kan ook de primary en secondary DNS settings nergens meer vinden. Ik gebruikte altijd de servers van OpenDNS vanwege de parental controls welke deze boden. Daarnaast waren ze ook altijd erg snel, in tegenstelling tot de nu voorgeconfigureerde DNS servers van KPN.

Mijn firmware is, voor zover ik weet, de laatste (01.01.113). Wie kan mij enige tips geven aangaande de DNS instellingen van deze draak?

Bij voorbaat veel dank.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 15 2012 16:30:25:
Zeer teleurstellend dat niemand hier een antwoord op heeft of zelfs zegt dat het niet mogelijk is.

Bij mij is de maat vol en we stappen per 6 maart a.s. over op Ziggo.

Tot zover.
Gewijzigd door CentralX op 15 februari 2012, 16:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Primary/Secondary DNS op Arcadyan ARV7519?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
Advertentie