obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
itv lan mix
Henk82
Ik heb een simpel vraagje. Blijkbaar heeft de huidige generatie experiaboxen geen voorkeur meer voor een poort waarop de tv ontvanger moet worden aangesloten (dat staat min of meer letterlijk in de handleiding). Nu zit ik met de vraag of ik dan via powerline zowel een tv ontvanger als een pc kan aansluiten op dezelfde ethernetpoort van de box. Mijn enige bezwaar zou namelijk zijn dat er speciale poorten zijn voor de TV, maar dat bezwaar lijkt van tafel. Zal dit werken of verstoort het elkaar alleen?
 
TokkieTokkie
Theoretisch en technisch kan dat ja, praktijk hangt af van je kwaliteit van je stroom net (M.A.W. of de homeplugs voldoende snelheid kunnen doorgeven)
 
Henk82
Dat begrijp ik maar dat is waarschijnlijk een kewstie van uitproberen. Maar het is niet zo dat als de TV op de ene powerline adapter zit en de PC op de andere, dat de boel dan nog extra vertraagd wordt bovenop de bandbreedte die de TV neemt en de bandbreedte die je eventueel kwijtraakt omdat het een powerline is?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'itv lan mix', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie