obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Vraagje over snelheid verhoging
dinges
Beste KPN medewerker,

Internetplusbellen bestaat in drie varianten, basic, extra en de snelste (weet ff de naam niet.)
Ok voorbeeld: als nieuwe klant sluit ik IPB extra af, ik krijg 8mbits down en 1 mbits up.

Nu ben ik bestaande klant: ik wil via Mijn KPN upgraden van basic naar extra en dan, down snelheid 8mb klopt! maar upsnelheid 512kbps?????
Waarom is dat??? Je betaald net zoveel als die nieuwe klant die 1mbits up krijgt maar als je als bestaande klant wil upgraden dan krijg je maar 512kbps up?

Hier even het voorbeeldje wat ik vanaf mijn kpn gekopieerd heb:

Ik wil mijn pakket per direct en met behoud van mijn contractstermijn wijzigen in*:
InternetPlusBellen Extra € 50,00
Internet: Download = tot 8 Mb/s, Upload = 512 Kb/s. Bellen: Altijd gratis bellen naar vaste nummers in NL, VoiceMail, doorschakelen, Nummerweergave en Blokkeerservice. Modem: Gratis in bruikleen. Mailboxen: 5 mailboxen (POP3) met 5 aliassen. Webmail: Ja. Homepage: 50 MB. Virusscanner: Ja, gratis. Spamfilter: Ja, gratis.
 
KPNwebcare2
Hallo,

We nemen het direct in behandeling. U hoort nog van ons.
www.kpn.com/webcare
 
dinges
Dank je wel, ben erg benieuwd?
 
dinges
Stef, heb je al meer info?
Ik wil graag upgraden...
 
dinges
Laat maar, ik hoef het niet meer te weten, ben bezig met kijken naar andere providers.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over snelheid verhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie