obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG 787 regelmatig resetten om verbinding te herstellen...
louisnaarden
Wij maken gebruik van KPN internetplus bellen en interactieve TV. Op onze zwarte KPN router (Thomson TG787 (Speedtouch)) hebben we 7 devices draadloos via WiFi aangesloten:
a. Drie computers
b. Twee mobiele telefoons
c. Een Sitecom 300N range extender
d. Een nintendo Wii spelcomputer
Daarnaast hebben we een interactive TV ontvanger van KPN aangesloten met de bijgeleverde "draadloze" netwerkadapter op de daarvoor aangewezen poort.

Als ik via http://192.168.2.254 inlog op onze Thomson TG787 (Speedtouch) zie ik echter niet al deze devices.
Nu komt het helaas regelmatig voor dat we de router en/of range extender moeten resetten, omdat er problemen met de verbinding zijn. Ik heb het idee dat dit ligt aan dynamische of vaste IP adressen, die wel/niet worden uitgegeven door de router. Via de settings van de Thomson router kan ik met mijn kennis niets essentieels wijzigen om dit probleem definitief op te lossen.
Kunnen jullie mij uit de brand helpen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG 787 regelmatig resetten om verbinding te herstellen...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Advertentie