Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Pagina 2 van 2: 12
|
Verbinding valt soms weg..
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 03 June 2009, 19:07
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Bij andere ISP's kan het modem lager ingesteld worden waardoor het stabiel wordt. Dit betekent wel dat je max haalbare snelheid wat lager wordt. Denk anders eens na over glasvezel dat levert kpn ook! Ik weet alleen niet of dat ook in jouw plaats is. Edit: Ik lees dit topic nog eens na. De grote afwezige is de webservice van KPN! Gewijzigd door KaPteiN op 03 June 2009, 19:08 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 03 June 2009, 22:10
|
Activiteit Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2009 |
Ik ga nog even door op dat IDS verhaal. Schakel eens de firewall uit van je Speedtouch tijdelijk ter testing. Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
|
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 04 June 2009, 11:55
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Quote Flashjoz schreef: KPN Gebeld Volgens hun zit ik te ver van de internetcentrale, Namelijk 4,5 Kilometer Iemand enige tips wat ik het beste kan doen? Is dit het enige wat de KPN Helpdesk u verteld heeft? in eerste instantie word uw bekabeling nagekeken etc. etc. Er word een meting verricht e.d. zit alles bij u goed dan word het doorgestuurd naar de technische dienst en kan het zijn dat er een monteur ingepland word. |
|
|
Flashjoz |
Geplaatst op 04 June 2009, 15:40
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 30 May 2009 |
Firewall uitgezet om nog eens te testen.. En ja de KPN klantenservice vertelde mij dat hij een beetje een haperende lijn zag, en dat het door een te verre internetcentrale kwam en dat ik mijn KPN Van hetnet abbonoment moest verlagen naar 1,5 MB.. wat ik wel eeeeeeeeeeeeeeeerg traag vond. Is er niet een manier om de maximaalsnelheid van je router intestellen? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 04 June 2009, 23:21
|
Activiteit Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2009 |
Verlagen Dat vind ik wel een apart antwoord. Zou juist signaal hoger zetten zodat je nog wat overhoud van je verbinding. Sommige routers hebben een functie om je snelheid aan te passen, dit is meestal omlaag om de stabiliteit te verbeteren. Omhoog gaat niet. Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
|
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 05 June 2009, 07:06
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Quote Flashjoz schreef: Firewall uitgezet om nog eens te testen.. En ja de KPN klantenservice vertelde mij dat hij een beetje een haperende lijn zag, en dat het door een te verre internetcentrale kwam en dat ik mijn KPN Van hetnet abbonoment moest verlagen naar 1,5 MB.. wat ik wel eeeeeeeeeeeeeeeerg traag vond. Is er niet een manier om de maximaalsnelheid van je router intestellen? Oke, wilt u misschien uw postcode en huisnr. doorgeven via PB. Zodat wij er eens naar kunnen kijken, we kunnen niets garanderen. Maar misschien is er toch een evt. andere oplossing beschikbaar. Mvg Peter KPN Webcare |
|
|
Flashjoz |
Geplaatst op 05 June 2009, 13:56
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 30 May 2009 |
Met de DMT tool zou je toch je snelheid omlaag kunnen instellen?, want in de experiabox zelf kan dit niet (voor zover ik weet) Alleen doet de DMT tool het niet met de experiabox omdat KPN hem heeft dichtgetimmerd. PS: heb je mijn postcode en huisnummer gestuurd via een PM. Gewijzigd door Flashjoz op 05 June 2009, 14:16 |
|
|
Flashjoz |
Geplaatst op 05 June 2009, 22:09
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 30 May 2009 |
Sinds ik met KPN heb gepraat en ze mijn abbonoment van 4 MB naar 8 MB hebben gegooit ziet het er allemaal stabieler uit, normaal had ik 5 disconnects in 1 uur, nu ben ik al bijna 20 uur online zonder enige problemen Actief: 0 dagen, 4:40:46 Modulatie: G.992.1 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 864 / 5.536 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 110,49 / 1,17 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 11,5 / 19,5 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 26,0 / 46,0 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,0 / 6,5 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ALCB Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 2 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 160 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 3.413 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 1.870 is dat een beetje ok? die SN merge en signaalverzwakkling lijn enzo? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt soms weg..', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
slechte wifi verbinding op 1 PC | WiFi | : 4 | 18 Jan 2018 |
vpn verbinding | Hardware instellingen | : 2 | 13 Jan 2017 |
Advertentie