obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Standaard KPN Experia 'Arcadyan' box wil niet verder dan admin 'first login' screen.
LucasJV
Besten,

Ik help familie met 't instellen van een KPN Router. Normaal geen probleem, heb 't wel vaker gedaan (echte met andere routers) en het proces is doorgaans aardig foolproof. Het gaat in deze om een Arcadyan ARV7519 met firmware 01.01.113. Echter, ik kom niet verder dan het standaard first login scherm. Het 'current password' als je eerst inlogt is niks dus dat veld laat ik gewoon leeg. Ik vul verder een nieuw password in eronder en klik verder. Daarna krijg ik echter de melding dat m'n current password 'invalid' is of dat ik er niks heb ingevuld. KLOPT, het hoort ook leeg. Of zit ik ernaast? Ik stel 't in via de WIFI en niet via LAN, en vanaf een mac (hoewel dat geen verschil hoort te maken).

Bijgaand screenshots.

image
image
 
Collinst
Hallo,

Ik ken het probleem. Maar ondanks de melding "invalid password" is toch het nieuwe password gezet, en kun je gewoon verder. Log anders uit en opnieuw in, dan zul je zien dat je het net ingegeven password moet geven om in te loggen.

Succes!
 
AlcatelBeheerder
Als nieuweling op dit forum wil ik graag even inhaken op dit topic.
Ik heb ook het probleem dat ik Wireless niet kan inloggen op mijn Experiabox.Arcadyan 01.01.213

Wel met een kabeltje, maar wireless lukt het alleen met Explorer en niet met Firefox (toch wel mijn favoriet).
Kent iemand dit fenomeen??
 
LucasJV
Ik ben er mede door wat andere topics hier te lezen en door jouw reactie Alcatelbeheerder erachter gekomen dat het een browserissue is. Zowel Safari als Firefox (toch wel behoorlijk standaard browsers) deze bug veroorzaken. Ik kan wel gewoon een password maken en inloggen via Opera. Internet Explorer is er (gelukkig) niet voor de mac.
 
AlcatelBeheerder
Ik ben het deels met je eens. Met Firefox en kabeltje lukt het wel! Maar Wireless en Firefox lukt het niet. Explorer lukt in beide gevallen. Het ligt toch wel iets genuanceerder dan alleen een browserissue.
IE staat er om bekend zelf het een en ander met de verbindingen te doen. Het het is tenslotte een geïntegreerd in Windows.
Wink
 
Henk2304

Quote

LucasJV schreef:

Internet Explorer is er (gelukkig) niet voor de mac.


Nee, daar is het marktaandeel van de iMac veeeeel te klein voor Pfft
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Standaard KPN Experia 'Arcadyan' box wil niet verder dan admin 'first login' screen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie