obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
3 tv's draadloos verbinden?
kruit
Goedenavond,

Kan ik 3 tv's via de draadloze verbindingsset aansluiten? Ik hoor hier verschillende verhalen over.
Heb mijn experiabox in de meterkast, en het is erg lastig om 1 tv bekabeld aan te sluiten.
Hoop snel wat te horen.

Alvast bedankt,

fred.
 
Henk2304
Als je glasvezel hebt moet dat kunnen, als je VDSL/ADSL hebt niet.
L8r, Henk
 
plopeye
Er staat duidelijk op de doos:

Verbind niet meer dan 3 adapters!

Ga je dus een 3e tv aansluiten dan heb je dus 4 adapters! (3xTV + 1xExperia)

Ongeacht of je Glas of VDSL hebt is dit niet aan te raden en is vragen om problemen. Het wordt ook ook niet ondersteund!

Als het even kan sluit zo veel mogelijk gewoon met UTP kabel aan en gebruik de DVS alleen als het echt niet anders kan.
 
nmgn
Ik heb mijn experia in de meterkast staan en 2 draadloze verbindingssets aangeschaft om in de huiskamer en slaapkamer tv te kunnen kijken.
Nu zit er bij die Sony Bravia TV die in onze woonkamer staat de mogelijkheid om internet via een LAN kabel aan te sluiten in de TV. Dat lijkt me wel gaaf.
Welke mogelijkheden zijn er? Ik heb al een linksys router ertussen proberen te zetten en het MAC adress van de Experia te klonen maar dat accepteert het Motorola kastje niet.
Is er dan echt geen mogelijkheid om vanaf de draadloze verbindingsset de kabel te verdelen naar 2? (1 naar de Motorola, 1 naar de Sony Bravia TV)
Ik verwssel nu steeds de LAN kabel en wil eigenlijk geen draadloze dongel van Sony aanschaffen gezien de snelheid.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 01 2012 19:03:22:
Niemand?
Gewijzigd door nmgn op 01 januari 2012, 19:03
 
glasblazer
Ik heb de Netgear WN2000RPT om van Wifi naar bedraad te gaan. Pikt het Wifi signaal op en verspreid het over een grotere range. Tegelijk mogelijk om kabels op de repeater aan te sluiten. Mijn Mediaplayer en mijn alarminstallatie zijn zodoende bedraad via een wifi verbinding met de ZTE H220 in de meterkast verbonden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3 tv's draadloos verbinden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
HEOS EN DRAADLOOS NETWERK Algemeen : 4 23 feb 2015
KPN FON verbinden WiFi : 6 18 dec 2014
Statische IP adres verbinden met de Experiabox KPN Handleidingen : 1 22 nov 2014
verbinden netgearadapter experiabox Routers : 6 31 mrt 2014
Advertentie