obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
HD-tv met opnemen pakket?
tubeless
Mijn vraag is of het mogelijk is om met het opnemen-pakket ook in HD op te nemen.
Van de telefonische KPN medewerkers krijg ik verschillende antwoorden:
1. Ja, het kan, maar dan beperkt tot 100 uur (i.pl.v. de gebruikelijke 200 uur) (info via 0900 - 0244, menukeuze-nr. 4)
2. Nee, het kan niet (info via 0900 - 344 0244)
Wat is het nou???
Alvast bedankt!
 
Henk2304
Ik heb een tijdje beide pakketten gehad maar de (beperkte) hoeveelheid echte HD-content vond ik veel te laag, zodat ik het HD-pakket weer heb opgezegd. Maar dat hangt helemaal af van welke programma's je kijkt. Hoe dan ook, ik kon met het Opnemen pakket opnames maken van de HD-kanalen (en nu ook nog van het demo-kanaal 700). Maar ik heb niet echt veel echte HD-programma's opgenomen dus of het ook echt HD was bij het afspelen?
L8r, Henk
 
tubeless
Bedankt Henk voor je antwoord.
Misschien dat iemand anders (met groot tv-scherm en hdmi-aansluiting) het ook eens wil proberen vanaf demokanaal 700?
Een echte KPN'er misschien?
En kijken of je het verschil ziet tussen 'live' en 'play-back'?
Bij voorbaat mijn dank!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD-tv met opnemen pakket?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
erotiek pakket werkt niet meer Helpdesk : 6 28 sep 2014
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Advertentie