obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
KPN opleveren? klant worden? NIET zeuren afwachten!
kpngebruiker
Op 23 november j.l vraag ik Internet Premium aan. Nu staat er op de site dat het binnen 4 weken geleverd wordt. Ok duidelijk de 23 gelijk al een bevestiging per mail en de volgende dag de papieren bevestiging plus inlogcodes mail- en status aanvraag. Prima gekeken, en alles in kannen en kruiken. Zou ook geen probleem moeten zijn, ben nog ik het bezit van een good old plain KPN analoog telefoon-draadje , op een uitstekende afstand van de centrale! Paar dagen overheen laten gaan eens gekeken naar de voortgang, nu dat gaat goed, vrijdag 2 december.

Te vroeg gejuigd : dom dom dom.... De eerste december wordt ik gebeld door de kpn uur of 7 's avonds aan de lijn een met een zwaar antilliaans accent sprekende vrouw. Zij vraagt mij, "u heeft internet besteld? Ik zeg ja en morgen wordt het geleverd. Zij meldt ok, dat klopt en veel plezier.

Nou niet dus..... de 2 december niets gezien eens kijken op de status pagina.... euh? Nog eens kijken en geen gegevens meer te bekennen. Alles weg.... Inloggen op mijn KPN status: "in behandeling" en verder foutmeldingen! Niets.. helemaal niets. Was ook te mooi om waar te zijn.
Maar.... opeens kan ik de staus niet meer volgen en de gegevens zijn incompleet. Dus wat doe je dan?..... ja bellen........... Vriendelijke dame aan de lijn die me verteld dat ze niets kan vinden ... oh ja toch....... wel ergens in het systeem staat dat ik de 14e december aangesloten wordt.

Ietsje wijzer geworden en natuurlijk omdat je status is nooit meer werkend te krijgen is, mag je de kpn weer spekken en bellen, even één dag van te voren gebeld...

wachten... wachten... wachten... en ja beet.. de mevrouw weet me te vertellen dat het absoluut niet kan dat ik de 14 december 2011 al een aansluiting heb. Ik meld nog voorzichtig : ".. eeeh.. maar dat stond in het technische systeem, en ik had er over gebeld omdat uw status meldingen het niet doen."

Nee resoluut (Als ik niet beter wist zou ik denken dat ze HELGA heette) de 22ste december pas, we hebben namelijk 4 weken de tijd!! Punt! Ok eeh ja .. nou maar misschien kunt u mij door verbinden met de zakelijke tak.... dan neem ik deze wel af (ben ook eigenaar van een bedrijf) mits ze het e.e.a. kunnen regelen. Ik word dus in de wacht gezet voor de zakelijke tak... in de wacht gezet.........

.... .... ..... .. wachten ... .... wachten..............
Maar opgehangen en zelf gebeld..

Maar de zakelijk tak kan ook niets doen, nee hoor wij zijn een heeeeeeel ander bedrijf! Bij ons duurt het dan net zolang, alleen moet het dan overnieuw en heb je twee abbonementen, kunnen we niets aan doen. Dus jammer voor mij.

Ik meld misschien dat ik dan de kabel maar ga proberen.... Antwoord van de zakelijke desk.. JA er zit niets anders op zou het gewoon doen, wij kunnen niets aan de privé tak doen.

Resumé : Ik weet nu nog niets, status onbekend, en zoek het maar uit. wil je kastje muur hebben bel ons dan op nummer 0900........................


Heb er nu al spijt van....
Gewijzigd door kpngebruiker op 13 december 2011, 13:34
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN opleveren? klant worden? NIET zeuren afwachten!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie