obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Headset PS3 stopt na 10 minuten ?!
Wilfred
Beste lezers,

Ik heb glasvezel gold, uitstekende verbinding, maar ....

Als ik ga gamen (PS3) en als "Host" functioneer ( Sniper ghost warrior ) Dan werkt alles prima, zeer goede verbinding, alleen na circa 10 minuten valt de verbinding van de headset weg, niet alleen bij mij, maar bij alle spelers die eventueel een headset gebruiken, Je kunt dan in het menu wel zien dat mensen praten, maar je kunt niets meer horen ?!

Het ligt dus niet aan de headsets , maar echt aan de H220N modem/ router , Graag hoor ik de lang verwachte oplossing ?

Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen, want dit is ook niks!

Het niet kunnen gebruiken van een headset tijdens het gamen is voor ons gezin, en zeker voor mij een zeer goede reden om van glasvezel af te stappen, zorgeloos gamen als nooit tevoren was de slogan van kpn toen ik glasvezel heb aangevraagd, Na uren puzzelen werkt alles eindelijk, behalve de headset !?Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Headset PS3 stopt na 10 minuten ?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN stopt met cloudopslagdienst Up per 1-8-2016 KPN Nieuws : 1 03 apr 2016
KPN en Reggefiber stopt met aanleg in Apeldoorn KPN Glasvezel diensten : 1 20 aug 2014
ZTE H220N en Wifi dat stopt na paar dagen WiFi : 13 25 jan 2014
KPN stopt met MobielTV via DVB-H KPN Mobiel TV : 2 27 mei 2011
KPN stopt met DVB-H: vanaf 1 juni wijzigingen bij Digitenne Programma aanbod : 1 04 apr 2011
Advertentie