obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Draadloze verbindingsset werkt niet meer
GR
Sinds enige tijd KPN Glasvezel. 2e TV aangesloten via Draadloze verbindingsset 200 Plus. Werkte tijdens installatie maar viel al snel uit. Adapters eruit en weer in en het werkte weer. Dit een aantal keren moeten herhalen omdat na een aantal dagen de verbinding toch weer wegviel. Ik krijg nu helemaal geen verbinding meer. Het middelste lampje blijft uit. Alle tipe van de KPN Site geprobeerd maar zonder succes. HELP!!
 
field engineer
hoeveel dvs setjes heb je zijn het er 2 of 3.
als het er 3 zijn moet je ze verbinden met elkaar door 2 sec de reset knop in te drukken. eerste lampje gaat dan knipperen dan binnen 5 min de zender die geen verbinding heeft 2 sec in drukken. dit lost vaak het probleem op.

als je 2 ontvangers hebt en dus ook een switch gebruikt dan kan het probleem daar in zitten, dit werkt vaak niet lekker met elkaar
 
GR
Ik heb 1 TV via een kabel aangesloten en 1 tv via de draadloze set, verder laptop en smartphone via WIFI en nog 1 pc via een kabel. Alles werkt perfect alleen de '200 plus' set dus niet. Heeft wel gewerkt maar viel steeds uit. Middelste lampje rood. Nu gaat het middelste lampje dus helemaal niet meer branden.
 
field engineer
normaal is het niet de bedoeling om 1 tv bekabeld en 1 met dvs aan te sluiten, het is wel mogelijk hoor en zou ook werken.
dat het middelste lampje rood brand hou zo en zo al in dat er een apparaat tussen zit die storing veroorzaakt. u kunt een proberen de dvs set uit het stroom te halen en dan na 5 a 10 min weer in het stroom te doen.
probeer dan een beide bijv. in de wookamer te doen. kijk dan eens of alle lampjes behalve lan verbinding (DIE ZAL ER WAARSCHIJNLIJK DAN EVEN NIET WEZEN) groen branden.
de eerste 2 moeten dan zo en zo groen branden.

als het middelste lampje echt niet meer brand kunt en nog een proberen om de reset knop onder op de dvs set 2 sec in te drukken. dan zal het eerste lampje gaan knipperen(doe dit op beide zenders)
hier mee zoeken ze elkaar opnieuw.

mocht dit allemaal niet werken dan is waarschijnlijk de dvs set defect en dient u kpn klantenservice te bellemCool
 
Henk2304
Ik heb de ingang van de bij mijn tweede ontvanger bijgeleverde KPN-splitter aangesloten op poort 3 (de gele poort van de EB ). Één van de uitgangen heb ik direct aangesloten op de eerste VIP1963. een andere uitgang heb ik aangesloten op een DVS (die dan dus als "zender" dienst doet). De ontvangende DVS heb ik boven aangesloten en daarop dan weer de tweede VIP1963 aangesloten. Dit is volgens mij een ondersteunde configuratie voor het aansluiten van een tweede ontvanger en werkt bij mij verder zonder haperingen: alle lampjes branden of knipperen groen.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbindingsset werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie