obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
motorola vip 1963 opname slecht
moontje108
hoi, wij hebben regelmatig dat als wij een film opnemen via glasvezel dat de opname daarna blijft hangen, hapert etc. heel irritant. we zien dan op de versterker dat hij dan ook even geen contact maakt. herkent iemand dit?
 
mcollette
Hallo, we hebben sinds twee weken KPN Glasvezel Zilver (50 MB/s) met KPN Interactief.
We herkennen de klacht van haperen bij opname. Maar ook bij gewoon kijken. Regelmatig ook meldingen 'zender niet beschikbaar'. Soms hangt EPG gids.

Aan de snelheid van de glasvezel verbinding kan het niet liggen. Via Speedtest.net zie ik dat ik echt 50 Mb/s download (en 44 Mb/s upload) heb. Maar dat is dataverkeer.

Aan het interne netwerk kan het naar mijn idee niet liggen. Ik gebruik die 'draadloze' adapters die via het stroomnet het signaal naar de settopbox doorgeeft. Toen ik de adapters installeerde en testte met de software, was de snelheid tussen de adapters rond de 130 Mb/s. Ik zal dat nog eens testen.
Ik heb eerder het idee dat het of aan de Experia Box (wordt warm) ligt, of de settopbox. Ik zal de tweede settopbox eens uit de doos halen en kijken of er verschil is met de set die we nu gebruiken.

Wellicht weet iemand van KPN waar dat haperen bij opname en gewoon kijken vandaan komt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'motorola vip 1963 opname slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 13 aug 2015
opname wissen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 09 mrt 2015
Advertentie